-Jungeldyret Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hei! Jeg så på Heia Tufte og så at de spilte Warcraft 3, fikk lyst til det selv. Men jeg kommer meg ikke inn på Battle.net! Det står bare at jeg prøver å connecte en "invalid server".. Prøver å connecte til Europe. Det er vel ikke lagt ned? Det kommer ingenting om noen patcher. Men jeg kan tippe at min er for gammel, ettersom det er veldig lenge siden jeg spilte sist. Takker for svar/hjelp.
-Jungeldyret Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Det betyr? Edit: Hvordan finner man det ut? Endret 11. oktober 2005 av xerminx
siDDis Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 det kjem ann på brannmur oppsettet ditt, eller om du er kobla opp til eit spessielt nettverk? skule, jobb?
-Jungeldyret Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Hmm.. Er koblet opp til en ruter, som pappa bruker når han jobber hjemme. Men jeg har spilt det for et halvt år siden ca. og jeg har ikke gjort noen endringer på noen ting!
-Jungeldyret Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Weeee! Det virker nå tror jeg! Den driver å laster ned en update. Btw: Har Hw.no noen egne claner i wc3 ft?
-Jungeldyret Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Nooooooo Da patchen var ferdig lastet ned kom det en beskjed om at spillet måtte restartes, jeg gjorde det men det kom en ny feilmelding. Den kunne ikke finne en fil som heter War3xx.mpq eller noe.
CurSe Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Btw: Har Hw.no noen egne claner i wc3 ft? Er ikke helt sikker på om denne clanen lever eller ikke: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=456292
-Jungeldyret Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Bah, fikk et annet problem også. Når jeg spilte istad (Singeplayer - Custom Game) Fikk jeg noen rarer striper på skjermen og så restartet maskinen seg. Jeg har over det dobbelte av alle krav.
-Jungeldyret Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Ingen som kan fortelle meg hvordan jeg kan finne ut om all trafikk er sperret på port 6112, eller noen andre måter å få connectet til Battle.net på? Etter at jeg lastet ned den nye patchen kom det en melding om at den ikke fant war3.mpq eller noe.
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 war3.mpq er vell der all data eller.no ligger? rett meg om jeg tar feil. kansje en reinstall av wc3 hadde gjort seg?
-Jungeldyret Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Fant det ut jeg også Har reinnstalert War 3 og War 3 FT. Laster ned update nå.. Håper det virker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå