Gå til innhold

Omtale av Black & White 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Problemet med B&W2 er at AI'en fremstår som en rekke av/på brytere for hva dyret ditt skal gjøre, og hva det ikke må gjøre. Synes litt av ånden til B&W1 er borte, til fordel av noe som mer minner om The Sims.

 

Byggemenyene er forøvrig også noe knotete, og fiendens AI (armêer o.l) er latterlig. Jeg fant ofte ut at jeg kunne ta dyret mitt alene mot 2-3 armêer - og overleve.

 

Men forsåvidt enig med 7/10.

 

mvh

Lenke til kommentar

Bare meg som reagerte på at det geniale GUI-konseptet fra B&W 1 ser ut til å være vekke? Altså at man ikke har menyer eller paneler, men bare hånden som kan gjøre forskjellige ting. Skuffende at man nå fyller skjermen med menyer og paneler som gjør spillopplevelsen mye mer knotete og gjør det vanskeligere å leve seg skikkelig inn i det.

 

Skuffet over at det ikke ble nevnt i anmeldelsen... :(

Lenke til kommentar
Tro meg, dere vil alle bli lei av å gjøre det samme om og om igjen - altså - å bygge  en lik by om og om igjen...

4997200[/snapback]

 

Ja, og hvordan når man disse målene? "La dyret samle 100 tømmer.."

Well... Dyret fyller jo slike oppgaver automatisk! Og disse sølv rullene...de er altfor få!

 

Edit:

 

Ble litt feil sitering...

Endret av lithium
Lenke til kommentar

Går det ikke an å spille multiplayer? Gikk ikke dette an i 1'ern? Mener virkelig å huske at eg kunne starte multiplayer (mot datan i mitt tilfellet) i bw1.

 

 

 

 

"So after 1,254 days and 20,000+ take away meals here is your copy of Black & White® 2.

 

Well I hope you enjoy this game; there is much passion and love in what we have built. Many people here

have made a lot of sacrifices to make what we think is a great game."

 

 

Hva kan eg si, synes faktisk synd på de. Eg hadde tenkt å kjøpe dette spillet, men som vanlig laster man jo ned og tester det først. Takk og pris for at det sparte meg for katta i sekken.

Lenke til kommentar

Tror mange enten ikke har PC til å spille dette og irriterer seg over det eller blir lei av 3 timer lang tutorial i starten :)

 

Holdt på å gikk av flettan selv men spillet er ufattelig artig etterhvert.

B&W1 var perfekt men B&W2 har mye nytt likevel og digger det mer enn eneren.

 

Utviklerne er ihvertfall uten tvil genier . Ser ut som de har leket seg med spillet .

Alt i spillet er veldig perfeksjonert fra menyer til lyd til grafikk.

Lenke til kommentar
Tror mange enten ikke har PC til å spille dette og irriterer seg over det eller blir lei av 3 timer lang tutorial i starten :)

 

Holdt på å gikk av flettan selv men spillet er ufattelig artig etterhvert.

B&W1 var perfekt men B&W2 har mye nytt likevel og digger det mer enn eneren.

 

Utviklerne er ihvertfall uten tvil genier . Ser ut som de har leket seg med spillet .

Alt i spillet er veldig perfeksjonert fra menyer til lyd til grafikk.

5009343[/snapback]

 

 

Du får aldri følelsen av å være god i det, eller ha mulighet til å bli god. Spillet har noe til felles med wow (bw er mye verre), bare opplevelse, ingen mulighet for å utvikle ferdigheter. Spillet passer for de engelske rundt 10år, kun sandkasse leking, ingenting annet.

 

Men var det ikke noe multiplayer oppsett i 1'ern? BW har et stort potensial til å bli veldig bra, om de bare hadde rettet det mot multiplayer. Konseptet er jo digg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...