Gå til innhold

Messenger Plus! ikke lenger på norsk?


simenss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Nå er det super lenge siden jeg har brukt MSN og MSN Plus, men forrige gang jeg brukte den (lenge siden) hadde den norsk språk. Siden at jeg ikke bruker Norsk programvare så brukte jeg ikke Norsk MSN Plus heller. Det er mulig at Norsk språk har blitt tatt bort i nyere versjoner av MSN Plus i nyere versjoner. Egentlig er dette litt rart da de andre språkene fremdeles ligger der.

Har du sjekka om Svensk, Dansk og Finsk ligger på lista enda da?

Lenke til kommentar
Einseste eg legger merke til er at MSN Plus er fylt med reklame og spyware.......

Da har du gått litt fort frem under installasjonen ;) Du kan velge om du vil installere reklamen eller ikke. Jeg er motstander av lange nick, og Messenger Plus! gir meg muligheten til å kalle alle deres egentlige navn :w00t:

Lenke til kommentar
Hei. Nå er det super lenge siden jeg har brukt MSN og MSN Plus, men forrige gang jeg brukte den (lenge siden) hadde den norsk språk. Siden at jeg ikke bruker Norsk programvare så brukte jeg ikke Norsk MSN Plus heller. Det er mulig at Norsk språk har blitt tatt bort i nyere versjoner av MSN Plus i nyere versjoner. Egentlig er dette litt rart da de andre språkene fremdeles ligger der.

Har du sjekka om Svensk, Dansk og Finsk ligger på lista enda da?

Svensk og dansk i alle fall...

Lenke til kommentar
Er det så falig at det ikke er det siste Msn plus

når den virker på msn 7.5... Jeg skjønner ikke

probleme

I den nyeste versjonen er det en grei funksjon som gjør at alle samtalene legges i faner i et vindu. Sparer masse plass :D

:yes:

Jeg la merke til det når den kom med et forlag om å aktivere da jeg snakket med 5-6 stykker samtidig. Jeg ropte da ut "GENIALT!!" ganske høyt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje litt seint, men det ligg norsk oversetting her. Av ein eller anna merkelig grunn fekk eg lasta ned fila som rar fil kun ved hjelp av Internet Explorer. Men uansett så opnar ein rar - fila, pakkar ut fila (ei ini - fil) og legg denne i mappa resources under messengerplus - mappa.

 

Deretter er det berre å velge "plus" - "preferences" og endre språket der.... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...