kevlar89 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Går det ann å spille av radio kanaler i winamp, viss så, hvordan gjør jeg det. Endret 10. oktober 2005 av LillePutt
Blåbær Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 unnskyld, men er det ikke like greit å bare streame fra internett explorer? Kan ikke se behovet for å bruke et eksternt program når man ikke trenger det i utgangspunktet. Uansett så kan man ikke streame i winamp eller andre programmer utifra det jeg har sett. men det betyr ikke at du ikke kan høre på programmene til radio1, ¨radio1 legger ut flere av sendingene sine som podcast, men for å høre på det så tror jeg du trenger itunes for å høre på det.
iMarius Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Viddi Radio Player Du finner Radio 1 sine sendinger i den playern.. sammens med en rekke andre norske og utenlandske radiokanaler Jeg vil si det er et like godt alternativ som å bruke winamp. Ihvertfall for avspilling av radio.. Endret 11. oktober 2005 av Dunah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå