Gå til innhold

ps2 til usb conv. funker ikke i fifa 2005

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en koverter, slik at jeg kunne spille pc utgaven av Fifa 2005 med ps2-joystick. Problemet er at det er bare noen av knappene som fungerer. Når jeg går inn i innstillingene for kontroller får jeg bar opp keyboard som valg. Det er piler på den siden, slikat det ser ut som om det er flere valg, men det hender ingenting når jeg trykker på disse.

Trodde dette skulle fungere, da Fifa har den såkalte freeplayfunksjonen, noe som ikke går så bra me tastatur. Leste et sted at EA har en stikke designet for fifa-serien. De har vel ikke vært så hysteriske at det er bare denne som er kompatibel med spillet?

Bruker den på Pes3, og det fungerer brillefint.

Mvh Trond

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rockfire

Har vært på flere forum, og der har jeg sett flere med samme problem. Virker som om EA vil selge egne kontroller for dette spillet.

Skrevet (endret)

Clas ohlson har den Rockfire-saken. Om du har VISA er det nok bedre å bestille fra lik-sang. Jeg bestilte en med inngang til 2 PSX/PS2-kontrollere. Denne er også automagisk så du slipper å måtte trykke på adapteren hver gang du skal bytte mellom digital og analog-mode.

Tror den kom på rundt 130,- inkludert frakt. Ingen moms siden den koster under 200,-

Edit: Den vil komme på 137,- totalt med frakt. :)

Super Dual Box

Endret av sedsberg
Skrevet

Jeg bruker adapteret fra www.play.com, dette funker strålende på alle spill jeg har prøvd - alt fra fifa til tony hawk fungerer 100%, og med de riktige knappene til de riktige tingene (i forhold til ps2) uten å måtte endre på en eneste ting. Og det er heller ikke behov for å trykke på adapteret for å skifte til analog.. Det gjøres selvsagt på kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...