Gå til innhold

Styre Winamp med mobilen gjennom Bluetooth ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min SE K700 er det 2 eller 3 ferdiglagde profiler til bruk av windows skrivebord og WMP.

Kommer ikke helt på hva programmet heter det jeg lagde mine egene knapper for bruk av Winamp.

 

Om du har en av de nyere SE telefonene og sjekker innenfor Bluetooth/Blåtann katogorien og en meny som heter "Fjernkontroll" så har den støtte for det.

 

Og da må bluetooth programmet støtte funksjonen fjernkontroll og godkjenne telefon og pc naturlighvis.

Lenke til kommentar

Jeg har SE k700i og testet nylig kjappt ut Bluetooth funksjoner. Når datamaskinen finner telefonen din, får du opp melding på telefonen om du vil godta tilkoblingen. Etter litt kommer en ny melding der du blir spurt om du ønsker å aktivere fjernkontroll. Du kan også finne fjernkontrolen under meny/kommunikasjon/bluetooth/fjernkontroll.

 

Prøvde å styre Media Player Classic og Winamp, men det virket ikke da jeg forsøkte i alle fall. Fugerer sikkert bare til WMP "out of the box". Med mindre du bruker "desktop" funksjonen og styrer musepekeren med telefonen og opererer programmene på den måten. Men da er du nok avhengig av å se et skjermbilde. Kan være en løsning om du er ute etter fjernkontroll til data på TV'en.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...