Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Steder de konverterer til Ferrari?


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde den falske ferrarien kosta en halv million hadde jeg gjort det samme på stedet! Men siden jeg ikke har det blir det litt vanskelig :p

4981892[/snapback]

 

Det er vel Pontiac Fiero de pleier å bruke til slikt? Har ikke noe peiling på den bilen, men tror du vil få mer moro med en Toyota MR2 enn en slik... Forhåpentligvis er det en fjortis der ute som går på at det er en Ferrari hvis du bare setter på deg en Ferrari-caps eller noe sånt :tease:

Lenke til kommentar
Det er i hvert fall en Testarrosa KOPI ;)

 

Hva den er bygd på er ikke godt å si..

5031984[/snapback]

syntes det såg ut som den testarossa kopien var bygd på ein Toyota MR2! syntes det var ein dårlig kopi!

 

Edit: oops tok feil mellom det to merkene :p

Endret av MuD
Lenke til kommentar
Tror jeg heller ville spart opp en halv million og kjøpt en brukt 348 framfor å bruke penger på en falsk Ferrari med pinglemotor.

4981414[/snapback]

 

En Ferrari-replica med god motor er heftige saker. Så lenge ingen ser (eller hører) forskjellen på replicaen og originalen er KitCars bra saker! :thumbup:

5041039[/snapback]

 

 

Å kjøre en kitcar bygd totalt på en anna bil med nesten bare forandra karroseri er lavere status enn gutteprostitusjon.

Lenke til kommentar
Å kjøre en kitcar bygd totalt på en anna bil med nesten bare forandra karroseri er lavere status enn gutteprostitusjon.

5041103[/snapback]

Jaha? Jeg satt på med kameraten min sin ferrari replika gjennom byen. ALLE snudde seg og pekte. Folk stoppa oss og spurte om alt mulig. Jenter ville sitte på og det var ikke måte på, selv om det bare er en fake ferrari. Men det vet ikke dem ;)

Lenke til kommentar

Har du en Pontiac Fiero selv og skal bygge den om så vil det koste mellom 100-200 000kr.. Kitsene bestilles fra utlandet, men er du smart så lager du alt sammen selv, om du er flink nok! :dribble: Det er da den kan kalles for custom :cool:

 

Sånn som en bil jeg så :) Snakket med eieren og han hadde gjort om MR-2 til en Ferrari... Alt laget selv, glassfiber osv.. :dribble:

Lenke til kommentar
Tror jeg heller ville spart opp en halv million og kjøpt en brukt 348 framfor å bruke penger på en falsk Ferrari med pinglemotor.

4981414[/snapback]

 

En Ferrari-replica med god motor er heftige saker. Så lenge ingen ser (eller hører) forskjellen på replicaen og originalen er KitCars bra saker! :thumbup:

5041039[/snapback]

 

 

På Cardomain så jeg en fyr som hadde bygget opp en Lamborghini Diablo 25th anniversary edition(?) fra bunn av. Den hadde mange orginale Lamborghini-deler som felger, bremser, styling-detaljer osv. I tillegg hadde den en 800 hester GM V8'er hvis jeg ikke husker feil.

 

Ikke at jeg er noen Lamborghini ekspert, men den bilen så så ekte ut som man kunne fått det. Skal se om jeg finner igjen linken en gang hvis ikke noen andre gjør det...

 

 

Men som oftest syns jeg slik ombygging bare er teit. Du har kanskje en spesiell MR2 hvis du bygger den om til å se ut som en F355, men i bunn og grunn er det en Toyota. Og alle som vet å sette pris på en ekte Ferrari vil se og høre at du seiler under falskt flagg i løpet av sekunder.

Lenke til kommentar

vel, å bygge om en Fiero eller MR2 til Ferrari blir vel som de som har BMW 316 og

klassjer på M3 merker bak (og noen ganger bytter til falske fangere) og Faktisk klarer å sjekke opp smårollinger på det.

 

forskjellen er at det som bygger disse Ferrari kopiene faktisk brukker mye tid,arbeid og penger på noe som faktisk kan se kult ut i motsetningen til en M3.

 

de som bruker en MR2 som basis har en annen kjempe fordel kontra de som svir av

500000,- på en gammel og som oftest utslitt 355 el. lign.

de slipper at motoren eller lign. går til helvete fortere en fa.., de slipper rust i høyeste grad og vis noe ryker behøver de ikke ut med 2 månedslønner pr. del.(register reim til en 360 koster 35000,- utenom arbeid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...