Gå til innhold

Diablo2 miljø i norge (online battle.net)


Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvor mange som egentlig spiller d2 exp pack'en på nett jeg.. Etter 1.09 kom med venne-funkjsonen ble også kanalene nasjonalisert.. Det virker som at det er en god del som spiller..

 

Er du en av dem? La i så fall resten av folket få vite det.. :smile:

 

Selv spiller jeg i 'klanen' wcip (et par venner stort sett) og hjelper gjerne folk med quester i alle vanskelighetsgrader (nei ikke hardcore, isdn'en min lagger litt for mye) .. du finner meg som *cairnz der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+1374861

jeg spillte Diablo 2 vanlig en god stund. ser ikke helt verdien av klaner i Diablo 2 igrunn. altså, det er ikke som i CS der du har kamper mot andre klaner og slikt da (var ikke det da jeg spillte!).

hva gjør du i denne klanen??

 

jeg gadd ikke mer d2 etter utallige timer med online-gaming og utallig antall dødsfall i halv-søvne på hardcore. kom vel til level 59 og 54 (var en av de første i nroge som kom så høyt med HC) å så daua jeg seff av ISDN lagg. uukoslig!

 

har hørt det er noe nytt rune greier i D2-exp? hva er det for noe?? har oxo hørt noe om en "elite" serie som er bedre en unique? sant? fortell litt så kanskje jeg kjøper det ! ;D

 

selv virker det på meg som om det er mange som spiller d2-exp..kanskje ikke så mange som er innom forumet her?? kanskje ikke så mange i norge? velvel..selger visst som varmt hvetebrød det spillet har jeg hørt ;)

Lenke til kommentar

skjønner ikke at dere gidder og spille et slikt spill flere ganger...historien er den samma og det ER jo kjedelig og gjøre det samma og høre det samma hele tiden

ja jeg syntes diablo2 var kult spilte det i LAN og runna det ....singleplayer er for ensformig HVERTFALL i jungelen

men hele spillet er jo bare denge ned på små dyr og greier...greit nokk det men spille det om igjen hundre ganger...æsj

sikkert en del diablo2 guttter som blir irritert nå :smile:

gå og spill anarchy online eller noe dere...det er bra

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

hadde tenkt og kjøpe expen til diablo2 og diablo2, men jeg ble skuffet over assasin characteren, sparkene hun gjorde var helt lik sparkene til barbaren når sparker tønnene med et høyt stønn. så var det dragon tail og de mere avanserte sparkene, helt like det første bare det kom litt flammer og sånt. så jeg gadd ikke kjøpe det. men for all del, jeg sitter og spiller diablo1 som magiker og synes d2 er bra.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg spiller relativt mye Diablo II LoD å bare på Battle.net.

Har merket meg at det er mange Norske som driver å spiller å noen er på ganske høyt nivå (tenker da ikke på level i seg selv, men proffspiller vs newbie). Hadde vært kjekt å kommet i kontakt med flere som driver å spiller her i landet.

Lenke til kommentar

spiller en del LoD, bnet only...diablo er faktisk det eneste jeg gidder å spille. som en kar sa her, skjønte han ikke hvorfor vi gadd å spille det om og om igjen. jeg vet sannelig ikke, det er avhengighets dannende =D. det og det å nå lvl 99, fine de fete nye item'ene, klare å lage en ny orginal build av en char kanskje, etc.

 

har en haug med ca clvl 60 char. etter det har jeg gått lei og startet på nytt, så det lengste jeg har kommet er clvl 73.

 

expansion packen gjør d2 til et helt nytt spill, det er utrolig mye som er forandret. jeg gadd ikke spille d2 etter at casting delay ble innført, men med exp packen ble alt morro igjen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller også lod på bnet (alt for mye).... Avhengigsfaktoren på d2 er enorm, men dupinga har ødelagt en del av poenget i det siste...

 

Hvertfall..henger normalt rundt på den norsk realm-kanalen =)

 

Si meg...finnes det noen gode norske d2 sider? I såfall hadde det vært en god idè å få lagd det...med et forum å lese på fra skolen =)

 

[ Denne Melding var redigert av: Thaxx på 2002-01-23 08:24 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

OK jeg har spillt diablo 2 exp pack på bnet ei god stund.

Og seriøst ... et av de beste spillene noen sinne ... bare det å finne en gull oculus er bare så rått :smile:

Mephe med char som har 1000 i mf er også digg :smile:

 

For han som lurte på runes og slike ting

 

http://www.battle.net/diablo2exp/

 

trykk deg inn på arreat summit og les (link nede til høyre,skroll nedover for å finne den)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 20:48, Eksos skrev:

Quote:


Den 2002-05-27 20:29, |KAN| skrev:

Mephe med char som har 1000 i mf er også digg :smile:


 

åssen i hælvette?? hacks da eller?

hvilke items harru da a?

 

 

Armour : Skullders ire, med p topaz :ca 120 mf

Hjelm : Harlequin Crest, med p topaz : 74 mf

Sverd : Ali baba, med 2 ist runes : ca 150 mf

Hansker : chance guards : 40 mf

Boots : war traveler : 50 mf

Belte : goldwrap : 30 mf

Ringer : 2xnagelring : 60 mf

amulet : rare : 30 mf

Shield : 4xist rune: 100 mf

charms 7%: 13 = : 91 mf

charms 6%: 7 = : 42 mf

charms 5%: 6 = : 30 mf ,

 

Sum 817 % MF :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...