ka1ser Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg, level 38 NE Druid, ønsker seriøst guild på Burning Blade. Er foreløpig med i det heller useriøse norske guildet "bønna i fra nord". Målet er å bli lvl 60 til jul ca, og da ønsker jeg å ha et aktivt guild, med mange high-levels. Jeg bidrar gjerne til organisering om det trengs, og er åpen for det meste. Forresten, kan jo gjøre dette til en tråd hvor folk som ønsker guild, eller vil annonsere for sitt guild kan poste?
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Du høres ikke så veldig aktiv ut akkurat da, hvis du planelegger å bruke 2 og en halv måned på 22 levels
ka1ser Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Hmm.. det vil jeg ikke påstå, jeg har hittil 6 dager i played time, la meg si at jeg ender opp med 22, er druid, så det blir ikke å gå fort. 22-6=16. altså skal jeg spille 16 dager fordelt på 2,5 måneder, som er lik 75 dager. jeg skal altså spille på denne characteren i 21% av dagen, altså 5,12 timer om dagen. Og i tillegg kommer venting i kø på BB, spilling på andre characters osv. I alt kan vi si ca 2 og en halv time wow hver dag. Hvem spiller så mye egentlig? Så jeg ser selv med mitt eget regnestykke at det kan bli vanskelig å bli lvl 60. Men jeg vil prøve. Så jeg synes du kan trekke det innlegget ditt, slik at du skremmer bort eventuelle tilbud fra Guilds.
Dʋgɢtung Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 I alt kan vi si ca 2 og en halv time wow hver dag. Hvem spiller så mye egentlig? Det er en god del folk som spiller så mye. Etter skoleslutt og før jeg fikk meg jobb (starten av mai til slutten av august) gjorde jeg vel ikke mye annet enn å spille World of Warcraft, og jeg la fort merke til at det var en god del andre spillere som gjorde akkurat det samme. Det var vel snakk om 12-18 timer World of Warcraft i døgnet over lengre tid. 2,5 time om dagen blir jo ikke mer enn et raid til UBRS/LBRS/Strat etc.
ka1ser Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Men vi snakker i gjennomsnitt her. Og en kan være en aktiv spiller uten å spille 5 timer dagen. Raids tar man jo ikke hver dag heller.
Sigga Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 6 dager played på lvl 38?:--O Jeg har jo 3,5 dager played på lvl 37,6.
holst84 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) 6 dager played på lvl 38?:--O Jeg har jo 3,5 dager played på lvl 37,6. Og jeg har 12 dager på lvl 47. Poenget ditt er? Kommenter til posten nedenfor: Var jo igrunn det jeg mente. At det var teit å gå off-topic og si at du er treig til å lvl'e. Men jeg var kanskje ikke no bedre selv Endret 10. oktober 2005 av holst84
ka1ser Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Holde oss innenfor topic? Det er poenget. /played kan vi ta i en annen tråd. Edit: Jeg forstod det, men det gjorde tydeligvis ikke alle andre. Endret 10. oktober 2005 av ka1ser
jackrabbiten Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 For å ta en annen variant av innlegg nummer to: Du høres ikke særlig kjapp ut i knollen om du har brukt 6 dager på å nå level 38 :-)
ttt Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Og frå no av kan folk holde seg til topic. Vidare off-topic prat vil bli sletta, og advarsler kan bli utdelt.
Plomma2 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Aaaanyways, tilbake til topic: Seriøse guilds? Du tenker på guilds som tar MC/onyxia/bwl? De jeg vet om på alliance som gjør det er Balance, Suburban, Remorseless, Gief Epix, Royal Blood. I tillegg har du Nordlys og "alliancen" som består av Easy Company, Bonnie tyler Fanclub og Alliance militia. Eneste guildene jeg kan tenke meg at tar inn folk under level 60 må være asy Company, Bonnie tyler Fanclub og Alliance militia.
ka1ser Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Trenger ikke nødvendigvis et såpass godt guild. Mer snakk om seriøse og greie spillere som hjelper hverandre, aktiv i chatten osv. Norsk eller engelsk er ett fett. Men vil jo gjerne værme å ta Onyxia MC osv når den tid kommer. Gjerne litt stort også.
Osc4r Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Easy Company tar inn "alle" som ikke er melee class. Ble litt for mange warrior/rogue/paladin/hunter. Guilden er helt ok, men ikke forvent alt for mye hjelp ettersom folka i guilden er lei av at folk joiner, ber om hjelp / penger og stikker når de ikke får det etter 1 time. Oppfører du deg pent over lengre tid skal du ikke se bort i fra hjelp til ting du faktisk trenger hjelp til. Guilden har 350+ medlemmer (inkludert alt chars) og gjør MC/Onyxia sammen med "Alliancen" som Plomma2 forlkarte. DM/Strat/Scholo/ZG/BRM gjør vi alene. Du kan (hvis du er interesert) stikke innom www.easy-company.co.uk Edit: eventuelt i WoW sektionen Endret 10. oktober 2005 av Osc4r
ka1ser Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Takk, var noe slikt jeg lette etter, vel angående hjelp var det mer sånn i guild-chatten.. syns det er artig å sitte å skrive litt mens man springer rundt å quester. Edit: har møtt på noen fra guildet deres i questinga mi, men uten noen større kjennskap Endret 10. oktober 2005 av ka1ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå