simenss Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Når jeg legger til nettsider blandt mine bokmerker hender det ofte at to sider får samme ikon (som bildet under). Hvorfor blander Opera ikonene?
Oldie Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Det er vel ganske enkelt en bug i programmet...
So|o Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Sammer her også.. har irritert meg litt over det.
simenss Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Henger meg på denne. Her er min versjon av Trafikanten, med forum.nokia.com ikon
endrebjo Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Kan kanskje ha med at ikon-filene til de forskjellige sidene heter nøyaktig det samme, og at nettleseren derfor cacher dem? Jeg hadde samme "problemet", men har ikke funnet noen måte å løse det på (annet enn formatering og ny lasting av alle sidene ).
-morten Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Mm, kjent problem det. Dessuten takler den ikke spesielt godt når forskjellige sider på samme server har forskjellig ikon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå