Sponis Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Begynner å nærme seg Blizzcon no, eg veit hvertfall at vi skal få vite om Expansion Packen, er det andre viktige ting som blir avduket der? Og på hvilke sider kan man få vite om alle nyhetene som kommer der?
Sneglen Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg kan tenke meg at mer fra SC: Ghost kommer frem her. GameSpy holder vel øye med det meste som skjer rundtom i spillverden? De største sidene vil nok ha sine reportere på plass her
SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Ja det skal bli artig. Northerend ikke sant? Det er det som er expansion-packen? Det er liksom så mye informasjon om det på nettet, og alle snakker om hverandre og mot hverandre - så det er ikke helt lett å spå. Men uansett, expansion blir artig. Starcraft: Ghost gleder jeg meg ikke til gitt. Det har hatt en tragisk produksjonstid. Egentlig syns jeg de bare skal finne frem producer-papirene sine og smelle "abandon" på hele prosjektet. Jeg blir sur hvis det ikke svarer til forventingene! World of Starcraft og Starcraft II derimot ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå