Dj Charlie Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hvorfor får jeg denne meldingen? Fikk denne beskjeden etter jeg bombet et hangarskip... Hva er galt med det?
Elensar Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Det står jo der... Du vart kicka av ein admin på grunn av baseraping som ikkje er lov på den serveren.
gobyfly Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Unskjuld at jeg bryter inn med min lite viktige settning. Men et UTROLIG dumt spørsmål trådstarter ! Les regelene mens brettet loader kansje ?
Dj Charlie Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Det er ikke alle som er like stødig i Engelsk... Unnskyld for det "dumme" spørsmålet da, trodde forumet var åpent for å stille spørsmål?
kenneth11 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 men du burde da skjønne nok til å kunne lese at Baserape ikke er lov
Dj Charlie Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 men du burde da skjønne nok til å kunne lese at Baserape ikke er lov Da hadde jeg ikke spurt!
Markaren Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) hva er baseraping? At du dreper folk på spawnen deres.. Særlig gjelder det baser som laget ditt ikke kan ta kontroll over... Endret 10. oktober 2005 av Markaren
Dj_Arnleif Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 hva er baseraping? At du dreper folk på spawnen deres.. Særlig gjelder det baser som laget ditt ikke kan ta kontroll over... Og det er fryktlig irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå