BFP Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Heisann! Lurer på åssen man lager ISO filer, noen her som veit om et bra program som er enkelt å bruke, og som gjør jobben fint? På forhånd takk!
Chevelle Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Nero , Alcohol 120% og flere har den muligheten. Kommer også litt ann på hva du skal lage ISO fil av.
BFP Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Takk for svar! tror kanskje jeg skal utdype meg litt... har et lite prosjekt her... og så skal jeg legge alle filene i en ISO fil... slik at folk kan brenne dem på CD'er, åpne dem emd for elskempel daemon tools eller lignende... bare sånn for å se hvordan ting fungerer liksom... er ikke noe stort program. EDIT: Fint om programmet er freeware... Men kan godt nevne payware også! Endret 8. oktober 2005 av BFP
BFP Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 Takk for hjelpen folkens!... satyr-wongraven: Leste ikke posten din før nå, men fant et program som heter UltraISO som gjorde susen... dog er det payware... men samma det... trailen funka fint den!
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Takk for hjelpen folkens!... satyr-wongraven: Leste ikke posten din før nå, men fant et program som heter UltraISO som gjorde susen... dog er det payware... men samma det... trailen funka fint den! Tror nesten jeg må ta en titt på UltraISO selv da... Kanskje jeg liker det bedre enn MagicISO..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå