Pøbel Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Dataen starter, men det oppnås ikke kontakt med noen skjerm. Skjermen står bare og blinker, henholdsvis på og stand by. Problemet oppstod etter at jeg satt på ny vifte. Jeg lurte på om prosessoren var ødelagt og forsøkte med en annen. Men det hjalp ikke. Kan det være sokkelen på hovedkortet som er deffekt? Endret 8. oktober 2005 av Pøbel
Star Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hovedkort kortsluttet? Mistet ett avstandstykker en skrue bak eller no? Statisk elektrisitet? Krysstest, gjerne prøv den gamle prosessoren på ett annet hovedkort om mulig.
Frijazz Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Du kan ha komt borti skjermkortet, sjekk om det står skikkelig i og om kablene fra skjermkortet til skjermen står i.
Pøbel Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Dataen våknet til liv igjen når jeg koplet til skjermen via VGA istedenfor DVI. Det er det andre ATI 9800 pro kortet som har voldet problemer på kort tid. Er det andre som har vært borti dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå