MysticoN Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hello alle sammen.. sitter no på TC (Lan i kr. sund) og har havnet i en sikkerlig knipe... pc'en min NEKTER å lese av cd'er. finner cd-brenneren i biosen, vil ikke virke.. har testa med en anna IDE kabel, (MASTER, SLAVE og SINGEL) og 2 andre cd brennera som funker fint på andre pc'er. men den vil rett og slett ikke lese noen cd'er.. så med andre ord.. ingen mulighet for å formitere.. men siden systemet mitt er stabilt og fungerer slik det skal har jeg ikke tenkt mer på det.. men i dag streika Deamon tools... og fant fort ut at en verden uten Deamon tools er et HELVETTE.. har prøvd 4 forskjellige Deamon tools versjoner no.. samme møkka hver gang.. det som skjer er: når jeg instalerer deamon tools så finner pc'en min en SCSI and RAID controller og. en Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device (under DVD/CD-ROM drives i device manager..) ikke nokk med det så har den Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device et "!" som viser til dette: Windows successfully loaded the device driver for this hardware but cannot find the hardware device. (CODE 41). dette medfører til at min deamon tools ikke får en "partisjon" (eller hva det heter). Deamon tools skulle egentlig gi meg en ny cd-rom (I:) men det får jeg altså ikke.. når jeg prøver å mounte ei fil kan jeg velge: Device 0: [ ] filnavn.cue istedenfor Device 0: [i: ] filnavn.cue Håper dere fårstår problemet mitt og hvor irriterenes det er.. og at det er en der ute som kan hjelpe meg litt... utrooolig irriterenes å pakke ut bin fila til en iso fil, får å pakke den ut igjen.. og flytte mappe (cd2) til mappe (cd1) når det spillet jeg instalerer ber om cd2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå