Pabff Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Har kjøpt meg ny pc, og en plextor 40/12/40 IDE brenner. Brenneren har beklageligvis ikke fungert helt smertefritt.. Den brenner uten problemer i Fireburner, CloneCD og PlexTools. Jeg får imidlertid ikke brent med NERO 5.5.3.5 eller Easy CDcreator 5.02. Begge programmene finner brenneren, men jeg kan ikke velge å brenne til den. Kun til imagefil. Jeg har DMA på, lagt inn nyeste atapi-drivere og lastet ned nyeste firmware-versjon til brenneren. Er det nero og easy cdcreator som ikke støtter brenneren, eller jeg som gjør noe feil?
Snask Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Prøv å installer nyere nero versjon (5.5.9.0) evt installer en aspidriver (kan lastes ned fra ftp://ftp6.nero.com/wnaspi32.dll) plaser denne i c:windowssystem32 / c:winntsystem32 ettersom hvilket os du bruker.
Ygdrasil Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Har samme brenneren selv og den funker aldeles glimrende i Nero (5.5.8.0), Easy ... sluttet jeg å bruke for lenge siden (dårlig med drivere til nye brennere!).
Pabff Skrevet 19. august 2002 Forfatter Skrevet 19. august 2002 takk for hjelpen. Aspi-driveren hjalp lite.. en update av NERO var det som skulle til. Funker fint i nero 5.5.9.0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå