Gå til innhold

Grinde til epic mount


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk epic mounten min for to dager siden.. Jeg farmet SM graveyard. Hadde ca 60 ledige slots i inventory og var der til jeg ble fyllt opp med items, så stakk jeg til vendor, solgte, og gikk tilbake. Fikk ca 20g i timen på dette.. Prøvde å bruke tyr's hand i starten, men her var det for mange folk med mindra man var der kl 3 om natten.. Dessuten så er det plain umulig å dø i graveyard :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk epic mounten min for to dager siden.. Jeg farmet SM graveyard. Hadde ca 60 ledige slots i inventory og var der til jeg ble fyllt opp med items, så stakk jeg til vendor, solgte, og gikk tilbake. Fikk ca 20g i timen på dette.. Prøvde å bruke tyr's hand i starten, men her var det for mange folk med mindra man var der kl 3 om natten.. Dessuten så er det plain umulig å dø i graveyard :p

Er du horde? Mener det går litt saktere for oss i alliance, for nærmeste vendor er i WPL, og jeg tror ikke jeg kunne klart å tyne 20g/h ut av SMGY skulle jeg ridd frem og tilbake med grå drops der (som for øvrig payer utmerket godt).

Lenke til kommentar

Siden du er mage anbefaler jeg Scarlet workers i Hearthglen. Iallefall der jeg grindet til Epic mount. Med frost specc kan du ta litt i overkant av 10stk om gangen alene. Brukte ikke mange dagene på å samle opp 800g her, var dog litt heldig med at det droppet en del kort og librams.

 

SM Graveyard fungerer greit det og, men jeg foretrekker Hearthglen på grunn av runecloth og den lille sjansen for at det skal droppe blå/lilla items som er verdt forholdsvis mye :)

Lenke til kommentar
Siden du er mage anbefaler jeg Scarlet workers i Hearthglen. Iallefall der jeg grindet til Epic mount. Med frost specc kan du ta litt i overkant av 10stk om gangen alene. Brukte ikke mange dagene på å samle opp 800g her, var dog litt heldig med at det droppet en del kort og librams.

 

SM Graveyard fungerer greit det og, men jeg foretrekker Hearthglen på grunn av runecloth og den lille sjansen for at det skal droppe blå/lilla items som er verdt forholdsvis mye :)

Jeg farmet også i Heartglen for min epic mount, fant masse libram's og kort, fant også 2 blå items: Assassination Blade og Shell Launcher Shotgun

Lenke til kommentar
Siden du er mage anbefaler jeg Scarlet workers i Hearthglen. Iallefall der jeg grindet til Epic mount. Med frost specc kan du ta litt i overkant av 10stk om gangen alene. Brukte ikke mange dagene på å samle opp 800g her, var dog litt heldig med at det droppet en del kort og librams.

 

SM Graveyard fungerer greit det og, men jeg foretrekker Hearthglen på grunn av runecloth og den lille sjansen for at det skal droppe blå/lilla items som er verdt forholdsvis mye :)

Er frostmage ja så det passser fint :) * Stikker dit nå* Takk for tipset

Lenke til kommentar

Jeg grindet i Silithus før det var noe særlig horde der. Grindet vel i to dager (tok det samtidig som jeg grindet til 60). Iløpet av de to dagene gikk jeg opp to levels, fikk en epic drop (Hand of Edward the Odd) og et par blå, samt en haug med grønne.

 

Epicen sikret økonomien min på alle måter, da mounten min nesten var finansiert før jeg nådde level 60 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...