Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Anime?


Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-75284

Hei!

 

Jeg har blitt hekta på anime, jeg så en episode av Hajime no Ippo, det hele endte med at jeg så 24 episoder på 1 dag :D Men når jeg bruker Bitlord å andre Torrent programmer så går det bare i 1kb/s så jeg vil hele kjøpe de på DVD

 

Hvor kan jeg få kjøpt anime serier?

 

EDIT: Takk for at du sa ifra :thumbup:

Endret av medlem-75284
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avalon og Outland har slikt, men jeg vil annbefale å kjøpe fra internett! Har sett et par enorme animebutikker på internett, men husker ikke adressene da jeg ikke er rik nok til å kjøpe anime ;)

 

Uansett så er diskusjon rundt, eller hjelp til- piratvirksomhet forbudt på dette forumet! Les retningslinjene SuperPjokkeN og stompen14...

 

Det er forresten ikke programmene som er ulovlige, men det en ofte bruker de til!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Tro meg, jeg har åpnet portene, men av en eller annen grunn så fungerer det ikke :( Men jeg laster ned Bleach nå å da trenger jeg ikke torrent. Men plutselig nå så får jeg opp at det er maksimalt med brukere innlogget og jeg ikke kan laste ned det :(

 

Gud hjelp meg!

Lenke til kommentar
Tro meg, jeg har åpnet portene, men av en eller annen grunn så fungerer det ikke :( Men jeg laster ned Bleach nå å da trenger jeg ikke torrent. Men plutselig nå så får jeg opp at det er maksimalt med brukere innlogget og jeg ikke kan laste ned det :(

 

Gud hjelp meg!

rediger bort den delen av innlegget der du skriver at du bruker ulovlige programmer. Moderatorene kommer til å stnge tråden om du ikke fjerner det fort.

Lenke til kommentar

husker bare en webshop i farten som selger anime på dvd, nemlig animenation. har handlet der selv, og må si jeg er fornøyd, spesielt siden dem ligger helt borte i USA. og det absolutt beste med dem, er at de selger snop også :love:

 

min personlige favoritt må være disse. har prøvd alle unntatt jordbær, og jeg er hekta for livet :w00t:

 

angående bitlord sin dårlige hastighet, så kan det være at det ikke er din masking som er problemet, men sannsynligvis er noe feil konfigurert på din. sjekk nettsiden til bitlord du. kan være det står noe der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er hvertfall fult lovlig å laste ned Bleach anime'n. :) Den er ikke lisensert. Det skal hvertfall gå fort å laste ned med bittorrent. Hvis det ligger på 1-3 kB/s så har du ikke åpnet en port.

Lenke til kommentar

Det er en hel del anime-serier som ikke er lisensiert slik at det ikke er ulovlig å laste dem ned... og hvordan Bittorrent plutselig har blitt ulovlig nå, vel det tror jeg lite på...

 

Ellers er det som nevnt før at man kan kjøpe dvd'er av de lisensierte seriene på f.eks outland og avalon (har ikke avalon gått inn forresten?). Det er også mange webshops som har det oxo..

Lenke til kommentar
Uansett så er diskusjon rundt, eller hjelp til- piratvirksomhet forbudt på dette forumet! Les retningslinjene SuperPjokkeN og stompen14...

 

Det er forresten ikke programmene som er ulovlige, men det en ofte bruker de til!

Programmet bittorrent 100% lovlig, om han vil bruke det til piratkopiering eller ei har ikke jeg noe med, men det jeg sa var ikke oppfordring til piratkopiering, mange anime serier er fullt lovlig å laste ned.

Lenke til kommentar

Nå driter vi i å gå offtopic med piratnagging, hm?

 

SKal du kjøpe Anime på DVD, bør du være rik. Hvertfall i Norge. En DVD med noen få episoder av en serie koster glatt 299,- på Avalon og Outland. Og serier går kanskje over 10-12 DVD'r. Tror nok det er lurt å finne noe i utlandet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...