Gå til innhold

ÅÅÅ Sitter fast og kommer meg ikkje vekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Coldridge faktisk!

 

OT: Jeg er ikke helt sikke på om jeg skjønner hva du mener. Kan du omformulere spørsmålet ditt?

Han har satt seg fast, og han vil komme seg løs. Værre er det faktisk ikke ;)

Hvor har han satt seg fast? Hvilken måte sitter han fast på? Sitter han fast på en quest? Står characteren hans helt rolig på et sted?

 

Tror du bør tenke før du poster nebbete poster! :roll:

Lenke til kommentar
Hvor har han satt seg fast? Hvilken måte sitter han fast på? Sitter han fast på en quest? Står characteren hans helt rolig på et sted?

 

Tror du bør tenke før du poster nebbete poster! :roll:

Hvor han sitter fast er irrelevant. Måten han sitter fast på er at han sitter f.eks mellom et tre og en fjellvegg, har falt mellom en "glitch". Characteren hans kommer seg med andre ord ingen vei, og han får ikke gjort noe.

 

Tror alle de andre som leste posten fattet det, så jeg ser ikke helt hvorfor det skal være så utrolig vanskelig for deg å skjønne det? :dontgetit:

 

edit: kuttet ned på quotingen

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Coldridge faktisk!

 

OT: Jeg er ikke helt sikke på om jeg skjønner hva du mener. Kan du omformulere spørsmålet ditt?

Han har satt seg fast, og han vil komme seg løs. Værre er det faktisk ikke ;)

Hvor har han satt seg fast? Hvilken måte sitter han fast på? Sitter han fast på en quest? Står characteren hans helt rolig på et sted?

 

Tror du bør tenke før du poster nebbete poster! :roll:

Hvor han sitter fast er irrelevant. Måten han sitter fast på er at han sitter f.eks mellom et tre og en fjellvegg, har falt mellom en "glitch". Characteren hans kommer seg med andre ord ingen vei, og han får ikke gjort noe.

 

Tror alle de andre som leste posten fattet det, så jeg ser ikke helt hvorfor det skal være så utrolig vanskelig for deg å skjønne det? :dontgetit:

Jeg ante faktisk ikke at det var mulig å havne en plass der du ikke kom noen vei jeg... :hmm:

Lenke til kommentar
Kan..ikke..dy..meg..

 

 

Lag en post her om at du sitter fast ingame med en HS i backpack.. Hadde vaert flau jeg assa naar jeg ble paaminnet om at jeg har en Porting Stone i backpacken. No offence :)

Ey, jeg husker jeg hadde kastet hearthstonen min på lvl 20 elns også klarte jeg selvsagt å sette meg fast... Noob som jeg var sendte jeg gm-ticket og greier :p

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...