Gå til innhold

kva er system tempratur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da er tråden offisielt drept;

# #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

 

Venligst marker hvor det står noe om dialekt!

 

Er enig i at det er en uting, men det er det å referere til retningslinjer som ikke finnes også.

Lenke til kommentar

Urgh, enkelte vil kverulere for alt i verden.. :p

 

Har nå sittet og lett igjennom mine innlegg etter det innlegget der en moderator trakk fram denne uskrevne regelen om begrensning av dialekt, uten å finne det..

 

Og å huske hvem av moderatorene som sa det, er umulig for meg..

 

Men jeg håper vi har kommet fram til en enighet angående dette med dialekt o.l. nå, og kan legge det bak oss?

Lenke til kommentar
Det er kun du som snakker om dialekt her, jeg betrakter "e" som erstatning for "er" som SMS-språk.

 

Utenom det, er ren bokmål og nynorsk foretrukket på forumet (som en uskreven regel, og i en del poster som er gjort sticky), men akkurat nå er det du som trekker inn dialekt.

Det er der du tar feil.

 

Inlegget var skrevet på ren dialekt. At du ikke ser forskjellen på dialekt og sms-språk er ikke mitt problem ;)

 

Uansett; Er enig i at man bør unngå dialekt og skrive på bokmål eller nynorsk, men er ingen regel om dette.

 

Håper trådstarter har fått svar på spørsmålet.

 

EDIT:

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.
Endret av Okay
Lenke til kommentar

Seriøst, hvorfor gidder dere!? Lete gjennom inlegg for å finne skrivefeil, eller dialekt skrive"feiler".

 

Drit i det da. Men, jeg kan si meg litt enig. Ikke skriv dialekt. Skriv enten bokmål eller nynorsk. Selv kan jeg ikke fordra nynorsk, men det er vel lov her ?

 

Det blir bare dritt når folk sporer sånn av fordi det blir en jævlig diskusjon pga. dialekt.

 

Som sagt tidligere, hovedkort temperatur.

 

En ting til, trådstarter. Tror det hadde vært en idè å laget litt mer "utfyllende" poster. Det står ikke så altfor mye, greit, ikke vits å skrive mer en man trenger men litt mer en "jeg vet bare hva ditt er, hva er datt?"

Lenke til kommentar

"System temperature" er ikke nødvendigvis temperaturen på chipsettet. På mitt HK står det et sted i manualen klart og tydelig at det skal være temperaturen i kabinettet, målt et sted på HK. (Noe som "maker sense" da jeg ikke fikk temp-forandring etter å ha bytta ut den lille passive chipset-kjøleren med en gedigen swiftech kopperkjøler m/vifte, og heller ikke forandring da denne falt av.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...