Gå til innhold

Halo 2. Slutten?=Rar. Kommer det noe mer?


Anbefalte innlegg

Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt.

Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene.

De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene.

Nei, i Halo 3 så vil Halo 2 sprenges, så hvis vi regner med at hver Halo får 2 spill, så vil det være totalt 14 Halo spill (Halo 1 må nok settes sammen og sprenges igjen).

 

De har faktisk begynt å lage treeren! new_yes.gif

Omfg...

Jeg la faktisk ut det ryktet for en god stund siden, og for å være ærlig....så stoler jeg ikke på meg selv.

Jeg har også hørt at MC og Cortana kommer til å ha en liten affære i Halo 7 (ooooh), men ikke si det til noen.

Hva? Jeg har ikke hørt om det fra forumet... :dontgetit: Det er faktisk et faktum at de lager det/er i gang med prosjektet...

 

Og by the way... hvor gammel er du?

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt.

Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene.

De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene.

Nei, i Halo 3 så vil Halo 2 sprenges, så hvis vi regner med at hver Halo får 2 spill, så vil det være totalt 14 Halo spill (Halo 1 må nok settes sammen og sprenges igjen).

 

De har faktisk begynt å lage treeren! new_yes.gif

Omfg...

Jeg la faktisk ut det ryktet for en god stund siden, og for å være ærlig....så stoler jeg ikke på meg selv.

Jeg har også hørt at MC og Cortana kommer til å ha en liten affære i Halo 7 (ooooh), men ikke si det til noen.

Hva? Jeg har ikke hørt om det fra forumet... :dontgetit: Det er faktisk et faktum at de lager det/er i gang med prosjektet...

 

Og by the way... hvor gammel er du?

Ikke for å ødelegge all håp du måtte ha når det gjelder Halo 3, men dette med at det i produksjon..

...er et rykte som jeg kom på med.

Dessuten er jeg 20 år gammel, og jeg registrerte meg før deg, så jeg har mest kred.

Lenke til kommentar
Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt.

Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene.

De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene.

Nei, i Halo 3 så vil Halo 2 sprenges, så hvis vi regner med at hver Halo får 2 spill, så vil det være totalt 14 Halo spill (Halo 1 må nok settes sammen og sprenges igjen).

 

De har faktisk begynt å lage treeren! new_yes.gif

Omfg...

Jeg la faktisk ut det ryktet for en god stund siden, og for å være ærlig....så stoler jeg ikke på meg selv.

Jeg har også hørt at MC og Cortana kommer til å ha en liten affære i Halo 7 (ooooh), men ikke si det til noen.

Hva? Jeg har ikke hørt om det fra forumet... :dontgetit: Det er faktisk et faktum at de lager det/er i gang med prosjektet...

 

Og by the way... hvor gammel er du?

Ikke for å ødelegge all håp du måtte ha når det gjelder Halo 3, men dette med at det i produksjon..

...er et rykte som jeg kom på med.

Dessuten er jeg 20 år gammel, og jeg registrerte meg før deg, så jeg har mest kred.

Du... det er ikke om hvem som har mest kred... og jeg har forresten sett indisier på at det er i gang på nettet...

Lenke til kommentar
Det er en ekstra pakke som har komt ut, men det er bare nye maps vell..

 

Slutten er brå og teit, men det er fordi det kommer en Halo 3 til Xbox 360 samtidig som Ps3 kommer ut! Taktisk trekk av Microsoft for å hindre litt av salget til PS3! Men det kommer en nummer tre, og gjett om jeg skal spille det :p

 

:thumbup:  :thumbup:  :dribble:  :love:

 

Edit: Hvor mange Halo verdner(ringer) er det?

Og det kommer ikke ut før i 2007 tydeligvis...

 

Og da, pimpmeister skal vi se hvem som har rett...

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Ved nærmerer ettertanke, så tror jeg du refererer til Bill Gates utsagn om at Halo 3 skulle releases på samme dato som PS3.

Men dette ble avkreftet som "galmannssnakk" fra Bungie sitt side.

Nei jeg refererer IKKE til bill gates utsagn!

jeg er med deg. :thumbup: ....mener også jeg har hørt at halo3 kommer til 360en

Lenke til kommentar
Og det kommer ikke ut før i 2007 tydeligvis...

 

Og da, pimpmeister skal vi se hvem som har rett...

Å, herre. Du forstår ingenting gjør du vel?

 

Altså, diskusjonen gikk ut på at du kommer og leverer dette som fakta! Det er rykter!! Har du noen gang vært innom www.bungie.net (folka som lager Halo sine sider) og lest noe annet en Halo2 stats der? For, hvis du hadde hatt litt innsikt i det hele ville du visst at Bungie ikke har kommet med uttalelser vedrørene når (eller i det hele tatt om) Halo 3 skal komme ut.

 

For all del, kanskje Halo 3 dukker opp i 2007, men det beviser ingenting for deg. Jeg har selv gått på rykter vedrørende Halo og har lært at den eneste kilden en skal forholde seg når det gjelder Halo, er Bungie.

 

Håper dette kan banke litt vett inn i skallen på deg. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar

Sånn for å backe min "ansatt", Zlimy og min tidligere "ansatt", pimpmeister:

 

HALO 3 ER OG BLIR ET RYKTE

 

Frankie har sagt det (Community Manager for Bungie, om dere ikke vet det), SketchFactor har sagt det (Community Guy/Moderator/Bungie ansatt). I tillegg er ryktene avkreftet gang på gang med svaret "Vi jobber på NOE, men hva det er kommer senere" (jf. HBO storyene: http://halo.bungie.org/news.html?item=14187 , http://halo.bungie.org/news.html?item=14163 , http://halo.bungie.org/news.html?item=14160 , http://halo.bungie.org/news.html?item=13073 - Flere eksempler finnes også).

 

Så, for fremtiden, så synes jeg de som faktisk skryter av sin høye postcount/lange medlemsitd etc. og bruker det som et middel for å si at de har rett at de sjekke de offisielle kildene, eller de informert uoffisielle (les. HalONorge.com) før dere står her med rak rygg og påstår ren løgn.

 

Er det offisielt, hadde jeg visst det fra min kontakt hos Microsoft eller gjennom pressemeldinger fra Bungie.

 

- Stian Øby Johansen,

Administrator,

HaloNorge.com

Lenke til kommentar
Og det kommer ikke ut før i 2007 tydeligvis...

 

Og da, pimpmeister skal vi se hvem som har rett...

Å, herre. Du forstår ingenting gjør du vel?

 

Altså, diskusjonen gikk ut på at du kommer og leverer dette som fakta! Det er rykter!! Har du noen gang vært innom www.bungie.net (folka som lager Halo sine sider) og lest noe annet en Halo2 stats der? For, hvis du hadde hatt litt innsikt i det hele ville du visst at Bungie ikke har kommet med uttalelser vedrørene når (eller i det hele tatt om) Halo 3 skal komme ut.

 

For all del, kanskje Halo 3 dukker opp i 2007, men det beviser ingenting for deg. Jeg har selv gått på rykter vedrørende Halo og har lært at den eneste kilden en skal forholde seg når det gjelder Halo, er Bungie.

 

Håper dette kan banke litt vett inn i skallen på deg. Ha en fin dag.

Bungie har selv uttalt at halo 3 ikke kommer før i 2007/tidligst 2007 pga. filmen som kommer da...

 

 

OG JA JEG ER FAEN MEG INNOM DER! JEG ER INNOM DER DAGLIG!

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Bungie har selv uttalt at halo 3 ikke kommer før i 2007/tidligst 2007 pga. filmen som kommer da...

NÅR sa de det? Kan du dokumentere dette her? Du snakker som om du vet alt, men du vet faktisk ingenting om dette.

 

Du valgte kanskje å overse hva Øby nettopp sa, men hør her:

Han er skribent og grunnlegger av HaloNorge.com (hvor jeg er nyhetsskribent) og jeg tror faktisk han vet mer om Halo enn deg.

 

Du er kanskje ikke tilrettelagt for å forstå dette, men det er jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Bungie har selv uttalt at halo 3 ikke kommer før i 2007/tidligst 2007 pga. filmen som kommer da...

NÅR sa de det? Kan du dokumentere dette her? Du snakker som om du vet alt, men du vet faktisk ingenting om dette.

 

Du valgte kanskje å overse hva Øby nettopp sa, men hør her:

Han er skribent og grunnlegger av HaloNorge.com (hvor jeg er nyhetsskribent) og jeg tror faktisk han vet mer om Halo enn deg.

 

Du er kanskje ikke tilrettelagt for å forstå dette, men det er jo verdt et forsøk.

Jada, jeg vet ingenting om dette.. :whistle: Men dere trenger ikke bli så sure for det...

Men jeg driter da i halo-NORGE!

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...