Gå til innhold

"Message from EA", kan den fjernes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅr jeg starter BF2 kommer et dialogvindu opp med teksten "message from EA, do you want to open it?".

Dette er etter innlogging. Den hindrer All-Seeing Eye å koble meg til en server.

Jeg har ikke funnet noen måte å fjerne denne beskjeden på, har du?

(Ja, jeg har prøvd å lese den, den blir ikke borte da.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje med nok folk som vil ha den bort forsvinner den =) tror rlig talt veldig få av spillerne bruker den funksjonen..personlig ser jeg på den bare som nok et hinder i å komme i gang!!

Skrevet (endret)
kanskje med nok folk som vil ha den bort forsvinner den =) tror rlig talt veldig få av spillerne bruker den funksjonen..personlig ser jeg på den bare som nok et hinder i å komme i gang!!

Ja, det er bare i veien. Bort med den! :hrm:

Må trykke close hver gang, plagsomt er det.

EA fjerner den vel om noen dager regner jeg med? Tror ikke det trengs en ny patch for det vel, eller kommer den når du velger en singleplayer account og?

Endret av -Teddy-
Skrevet

Neida, du må ikke trykke den bort hver gang. Bare lat som den ikke eksisterer, så eksisterer den ikke :-D

(du kan bare velge Multiplayer på menyen direkte, du må ikke lukke boksen først)

Skrevet (endret)

Greit nok at har laget en message funksjon, men som ikke er greit er at man må avslutte spillet for å lese den :roll:

Hadde de fått til at man kan lese hele beskjeden i selve spillet hadde det vært supert :-)

Endret av PC Bjørnen
Skrevet (endret)
Hadde de fått til at man kan lese hele beskjeden i selve spillet hadde det vært supert :-)

Joint Ops hadde noe slikt mener jeg.

Hadde vært fint om Dice kunne fixa det.

Endret av BigFatty
Skrevet

Det skal en god del til å lage et spill uten noen som helst bugs! Er vel ikke mange gangene det har skjedd tror jeg...

Men men, fint lite å gjøre noe med.. Burde vel heller arbeidet hardt for å fikse de buggene som ennå er igjen, og heller sluppet en mindre patch nå... Min mening hvertfall.

Skrevet

Men tilbake til topic;

Noen som mot formodning vet om man kan fjerne "message from EA"? Det hindrer (sannsynligvis) ASE å launche spillet på korrekt måte.

Har det vært slike beskjeder ved tidligere patcher, og i så fall, når forsvant beskjeden?

Skrevet (endret)
Men tilbake til topic;

Noen som mot formodning vet om man kan fjerne "message from EA"? Det hindrer (sannsynligvis) ASE å launche spillet på korrekt måte.

Har det vært slike beskjeder ved tidligere patcher, og i så fall, når forsvant beskjeden?

Beskjeden forsinner ikke av seg selv fordi den er ny "feature" som er med denne patchen. Det kommer vel nye beskjeder etterhvert, men foreløpig er det bare den nye patchen som er den største Battlefield nyheten.

Endret av PC Bjørnen
Skrevet

Joint Ops hadde noe slikt mener jeg.

Hadde vært fint om Dice kunne fixa det.

Men så var jo joint ops så tragisk det var til å grine av da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...