holst84 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 800g ja.. skulle kostet 10 000g slik at det krevde litt mer tid å få mount på lvl60, nå om dagen har jo alle det Ikke alle som får raptor i ZG heller da. (Var ikke det deg?, nvm om ikke)
A|3x Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) 800g ja.. skulle kostet 10 000g slik at det krevde litt mer tid å få mount på lvl60, nå om dagen har jo alle det Du får skaffe deg mount til motsatt faction, er ikke så mange som har det (ikke ZG, det er den "enkle" veien ) jeg har det... (lvl60 raptor med UD magen) Endret 6. oktober 2005 av A|3x
Hawtz Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) jeg så en gnom i IF som hadde troll epic mount :!: :!: Endret 7. oktober 2005 av Vaag1991
phnx85 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 800g ja.. skulle kostet 10 000g slik at det krevde litt mer tid å få mount på lvl60, nå om dagen har jo alle det Du får skaffe deg mount til motsatt faction, er ikke så mange som har det (ikke ZG, det er den "enkle" veien ) jeg har det... (lvl60 raptor med UD magen) Jeg mente at du som horde må skaffe deg f.eks tigern til Night Elf elns
pretensiøselns Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har hørt at hvis du er exhalted med Argent Dawn, så er det stor mulighet for at Baronen i Stratholm dropper mounten sin. Vet ikke om det er 100% riktig, men er vel noen her som vet det sikkert. Baron dropper ikke mount uten at noen i party/raid er exhalted. Dropraten er uansett veldig lav.
Killerquo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 ja ok..da må jeg gjøre litt pvp da. Har bare en eneste Honor kill så lenge jeg har spilt. Men er jo bare 52 så jeg regner med at jeg får kjøre meg kjapt opp til rank 3 rett før jeg dinger 60. Så blir det 800g for hest. Jeg vil kun ha den epic hesten, så alle andre pvp mount's er ikke ønsket av meg uansett hva dem koster. Har foreløpig 55 gull, men jeg har funnet en måte som ordner meg rundt 20-40 gull i uka, ved hjelp av mine to andre alter. Og da får jeg nok av tid til vanlig spilling og. Regner ikke med å bli lvl 60 før til jul uansett! PvP-mounten til humans er en helt svart hest. PvP-mounts
gamer73 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 PvP-mounten til humans er en helt svart hest. PvP-mounts Joda, men den er vel også bare lvl 40. Jeg har sett meg ut den hvite epic hesten med blå lysende øyne. Den passer bra til valor-settet som jeg har tenkt å samle på. regner med å ha fult valorsett til neste sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå