Gå til innhold

Får ikke lagt inn den nyeste BF2 patchen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den naturlige løsningen må vel være å frigjøre plass på C:?

Ja såklart men problemet er at jeg har ikke mer å frigjøre av plass på C:. Skjønner ikke hvorfor man må ha så stor plass der. Gått helt fint til nå når denne patchen kom ut. Hmmmm. Har også prøvd å fiksa i regedit så temp mappa blir flytta til en annen partisjon hvor jeg har 22 gb ledig. Men det kommer den samme beskjeden at jeg ikke har nok plass på harddisken :(

Skrevet (endret)

Du kan jo dra BF2 mappa fra C: partisjonen til den andre partisjonen..? Men da må endre filbane på snarveier og sånt :) Deretter kan du installere patchen.

Endret av Røvenskiold
Skrevet

hahaha.... herregud for noen svar :p vel dll filer er avhengig av den banen du har spillet i, så det er no go... Grunnen til at du må ha plass på C:\ er at den skal pakke seg ut i en temperær katalog (c:\document and settings\ditt brukernavn\local\temp\)...

Så du må nok bare frigjøre litt plass azz...

Skrevet
hahaha.... herregud for noen svar :p vel dll filer er avhengig av den banen du har spillet i, så det er no go... Grunnen til at du må ha plass på C:\ er at den skal pakke seg ut i en temperær katalog (c:\document and settings\ditt brukernavn\local\temp\)...

Så du må nok bare frigjøre litt plass azz...

Haha. Tror jeg formaterer C: jeg ass :D . Takk for hjelpa folkenz

• 3 uker senere...
Skrevet

Det stemmer som Nocturn sa.

Jeg installerte patchen her om dagen, lasta ned til C: kjørte fra C: men spillet ligger på E: og der havna jammen patchen uten videre også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...