Gå til innhold

Itunes og import av musikk!


Anbefalte innlegg

Jeg har søkt litt på forumet,men kom ikke helt frem til det jeg lurte på.

 

Jeg har en mappe som jeg har lagd,der jeg har all min musikk,dette har jeg først delt opp i sjangre (rock,hip-hop osv),deretter har jeg delt det opp etter artist,og lagt alle sangene til artisten i den riktige mappen under riktig sjanger.

 

Jeg fikk min ipod i dag,og har sitti å kåla med Itunes i noen timer nå,og kommer ikke frem til en løsning på hvordan bare importere hele musikk mappen sånn som den er.

 

Hver gang jeg importerer den,så blir alle filene liggende i en haug,og det er bare rot :p,dessuten virker det som den ikke importerer alt, i stad importerte den ca 8 gb,mens jeg har 17 gb i musikk mappa mi .. hvorfor er det sånn? :p

 

Er det virkelig sånn at jeg må selv sitte å lage mappe for hver enkelt artist nok en gang i Itunes,og deretter legge over?? eller er det jeg som kåler og er helt dust når det kommer til Itunes :p

 

Mvh Proppen

 

 

*edit: nå prøvde jeg først å lage en sjanger mappe (rock) ,deretter lagde jeg en mappe med artisten, som jeg dro over til sjanger mappen, men jeg får ikke lagt musikken i artist mappen , sangene blir bare liggende løst under sjanger mappen.

 

hjelp!!

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det går ann å få itunes browseren tredelt, ala media library i winamp. med liste over album og artister på toppen i egne vindu.

 

husker ikke hvilken knapp det er i farten ettersom jeg kvitta meg med itunes så fort jeg fant ut at ipod plugin til winamp funka like bra (nesten, har ikke funnet u hvordan den bare skal oppdatere sangene, istedet for å overføre alt på ny (og dobbelt opp på ipoden))

Lenke til kommentar

hehe takk Dell_9200 :p

 

Men det jeg egentlig er hypp på er at Itunes ikke sorterer all musikken min,det er jo bare kål,den klarer jo å legge noen cypress hill sanger under blues,mens andre under rap.

 

Det jeg sitter med på ipoden er 4 ganger Cypress Hill fordi Itunes mener det er forskjellige sjangre..... :(

 

En kompis av meg hadde ett oppsett som jeg har lyst på , der hadde han ''mapper'' eller lokasjoner om du vil, for hver gruppe,også hadde han alle sangene han hadde av den gruppa, i den lokasjonen som han f.eks kalte Rolling Stones... noen som skjønner?

 

Hvordan gjør jeg dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...