Gå til innhold

World of Roguecraft 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så morro å høre på alle de "saklige og gode" argumentene roguene kommer med i de etterfølgende diskusjonene. :!:

Uansett, skal ikke komme med min mening her jeg, rogues er mat for både warrioren min og druiden, men kan iallefall si at det er en sabla god film, uansett hva man måtte mene.

Skrevet
Er så morro å høre på alle de "saklige og gode" argumentene roguene kommer med i de etterfølgende diskusjonene. :!:

Uansett, skal ikke komme med min mening her jeg, rogues er mat for både warrioren min og druiden, men kan iallefall si at det er en sabla god film, uansett hva man måtte mene.

Ja, må si han lager veldig bra videoer. Alt er skikkelig gjennomført. Drakedog (andre warlocken) fikk meg til å le og :p

Skrevet

3'ern er kommet ut da. Har sett den fler ganger, rå den. *Se 2*

(Skjønner ikke hvorfor han trenger fler filmer til å "prove his point" men..)

Skrevet

Ja, 3 er komt ut og ja, men jeg mener at film nummer 3 var den første filmen han ga ut. Så denne blir film nummer 2, mens World of roguecraft 1, som jeg tror ikke er komt, blir den siste. Viss du skjønner.

Det han vil vise er at rogues er "easymode" i forhold til andre klasser i pvp. Se feks warlock mot warlock kampen hans i plaguelands. Og rogues mot warlocks etterpå.

Warlocks har vel bare fear som ikke er instant cast å beskytte seg med mot anngrep, mens rogues har jo et hav av muligheter.

Han har et poeng med stein, saks og papir...og sopp. Men sånn er pvpen i WoW.

Skrevet

And rock whould beat scissors, if he could find scissors. but scissors are invisible.

So scissors beat paper and avoid rock, and that is called.. balance

:D

Skrevet (endret)

Ja, 3 er komt ut og ja, men jeg mener at film nummer 3 var den første filmen han ga ut. Så denne blir film nummer 2, mens World of roguecraft 1, som jeg tror ikke er komt, blir den siste. Viss du skjønner.

Det han vil vise er at rogues er "easymode" i forhold til andre klasser i pvp. Se feks warlock mot warlock kampen hans i plaguelands. Og rogues mot warlocks etterpå.

Warlocks har vel bare fear som ikke er instant cast å beskytte seg med mot anngrep, mens rogues har jo et hav av muligheter.

Han har et poeng med stein, saks og papir...og sopp. Men sånn er pvpen i WoW.

Seduce? INGEN roguer som tenker på å interrupte petten når den står der og

caster. :)

Edit: Så filmen nå, han er den eneste jeg har sett som gjør det riktige mot warlock. Det er altfor mange som tror at å drepe pet først er så teit, men når min succubus er borte er jegbabygrøt for rogue.

Endret av Torinogut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...