Gå til innhold

SWG - Combat Upgrade. Hva er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Combat Upgrade er en oppdatering SOE har gjort med så å si hele Combat Systemet. Det har endret sånn ca hele systemet når det gjelder hva slags Armor som er bra, hvor mye et våpen skader osv... Blir for mye hvis jeg skal nevne alle endringene med spillet her.

 

Og til det at det har gjort SWG til ett dårlig spill er feil, ihvertfall i mine øyne. Det er såklart smak og behag, men slik jeg ser det så er det slik at de fleste som synes det har gjort spillet dårligere har ikke giddet å sette seg inn i det. Og bare hoppet til den konklusjonen at det har gjort spillet dårligere, fordi de ikke forstår en dritt av spillet lenger.

 

Mitt råd er å kjøpe SWG, starte en Character og gå igjennom Tutorialen. Og Nyte spillet.

Lenke til kommentar
Combat Upgrade er en oppdatering SOE har gjort med så å si hele Combat Systemet. Det har endret sånn ca hele systemet når det gjelder hva slags Armor som er bra, hvor mye et våpen skader osv... Blir for mye hvis jeg skal nevne alle endringene med spillet her.

 

Og til det at det har gjort SWG til ett dårlig spill er feil, ihvertfall i mine øyne. Det er såklart smak og behag, men slik jeg ser det så er det slik at de fleste som synes det har gjort spillet dårligere har ikke giddet å sette seg inn i det. Og bare hoppet til den konklusjonen at det har gjort spillet dårligere, fordi de ikke forstår en dritt av spillet lenger.

 

Mitt råd er å kjøpe SWG, starte en Character og gå igjennom Tutorialen. Og Nyte spillet.

4968305[/snapback]

 

 

CU suger big time!

SWG var et helt topp spill men nå er det så mange nerfs at jeg blir gal. :(

Endret av kendistarr
Lenke til kommentar
Combat Upgrade er en oppdatering SOE har gjort med så å si hele Combat Systemet. Det har endret sånn ca hele systemet når det gjelder hva slags Armor som er bra, hvor mye et våpen skader osv... Blir for mye hvis jeg skal nevne alle endringene med spillet her.

 

Og til det at det har gjort SWG til ett dårlig spill er feil, ihvertfall i mine øyne. Det er såklart smak og behag, men slik jeg ser det så er det slik at de fleste som synes det har gjort spillet dårligere har ikke giddet å sette seg inn i det. Og bare hoppet til den konklusjonen at det har gjort spillet dårligere, fordi de ikke forstår en dritt av spillet lenger.

 

Mitt råd er å kjøpe SWG, starte en Character og gå igjennom Tutorialen. Og Nyte spillet.

4968305[/snapback]

 

 

CU suger big time!

SWG var et helt topp spill men nå er det så mange nerfs at jeg blir gal. :(

5004128[/snapback]

 

Eksempel?

Endret av Soth
Lenke til kommentar
Mener ikke å hijacke denne tråden, men hvordan er det aktivitet i SWG for tida? Er det nok folk online til at det er verdt å spille?

5010947[/snapback]

Lurte også litt på det, er det for lite folk der nå? Frister _veldig_ å kjøpe The Total Experience-pakka nå. =/ Jeg husker jeg elsket å være pilot for imperiet. :evil:

Lenke til kommentar

Vel det er et ganske så simpelt system når du skal joine en server, du kan utifra server listen se hvilken server som har mest spillere på. Jeg vil si at de to Europeiske serverene har mest, men jeg selv spiller på en Amerikansk server. Foretrekker en server med litt mindre folk, men for all del. De fleste serverene har rimelig mange spillere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Combat Upgrade er en oppdatering SOE har gjort med så å si hele Combat Systemet. Det har endret sånn ca hele systemet når det gjelder hva slags Armor som er bra, hvor mye et våpen skader osv... Blir for mye hvis jeg skal nevne alle endringene med spillet her.

 

Og til det at det har gjort SWG til ett dårlig spill er feil, ihvertfall i mine øyne. Det er såklart smak og behag, men slik jeg ser det så er det slik at de fleste som synes det har gjort spillet dårligere har ikke giddet å sette seg inn i det. Og bare hoppet til den konklusjonen at det har gjort spillet dårligere, fordi de ikke forstår en dritt av spillet lenger.

 

Mitt råd er å kjøpe SWG, starte en Character og gå igjennom Tutorialen. Og Nyte spillet.

4968305[/snapback]

 

 

CU suger big time!

SWG var et helt topp spill men nå er det så mange nerfs at jeg blir gal. :(

5004128[/snapback]

 

Du skulle vel aldri være en Pre-Cu jedi Kendistarr?? Er jo mange av dem som ropte ut at spillet suger og att det var kjempedårlig....bare fordi dem ikke var uovervinnelige mere :yes:

 

Det var mange som forlot swg rett etter CU, men der er mange som har kommet tilbake etter en pause.

CU gjordet spillet mye mer balansert, men på enkelte områder trengs det fortsatt videreutvikling. Men att spillet suger er jo en påstand som må komme fra enten en Pre-CU jedi eller en liten "drittunge" :D Og det å utdype hva som suger......ja det hadde vært moro å høre :whistle:

 

Btw: spiller på Europe-chimera serveren

Endret av zarchon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...