Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finnes det skikkelig billig bredbånd?


Anbefalte innlegg

Jeg må bare poste dette for å se om det finnes noen der ute som vet om en løsning for meg. På mobiltelefonifronten har jeg akkurat kommet meg ut av Netcoms klamme grep og fått meg en leverandør uten innmeldingsavgift, porteringsavgift eller bindingstid.

 

Spørsmålet mitt er: Finnes det noe lignende for bredbånd? En leverandør som ikke melker deg rått for penger. En plass der du slipper etableringsavgift og bindingstid?

 

Jeg har vært på telepriser.no, og det virker som om de som tilbyr fri etablering tar det igjen på 24 mnd binding og de som tilbyr null binding hevner seg ved å kreve 1500 kr i etablering.

 

Akkurat nå sitter jeg med Delta4500 fra NGT. Fornøyd på alle måter bortsett fra prisen på 498 kr/mnd. Skulle kuttet litt i kostnadene siden jeg ikke føler det er verdt så mye å være på msn og lese Dagbladet...

 

Bor i Bergen, forresten hvis noen har konkrete leverandørtips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det virkelig ikke er noe mer enn MSN og lese websider, så er vel BGnett helt ok. Fikk en 800/400-linje av dem for ca. et halvt år siden, og betaler 198kr (kampanjepris) og en tusing i etablering.

 

Et annet alternativ er jo å redusere linjen fra NGT og evt. melde seg inn i Ownersbuy.no. Der betaler du 150kr i medlemsavgift, og du får 50kr rabatt på NGT-abonnement (både når du oppretter nytt og på eksisterende abonnement). Det blir 450kr mindre per år, ikke mye, men alle monner drar.

Lenke til kommentar
  snylte wlan fra en nabo ? pris ca 1000kr med wlankort /antenne og kabeler. ikke noe i mnd'en.

 

:p Godt tips, men jeg bor i et område med kun eldre! Jeg har liggende en trådløsuter og et trådløst nettverkskort, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er den eneste i nabolaget med trådløst nett (tok det ned i redsel for at de eldre skulle misbruke det). :!:

 

 

Forresten, takk for tipset, psilocybe. Skal sjekke det.

Endret av Det Skumle Fjellet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...