Gå til innhold

Nytt besøk til Castle Wolfenstein (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Ta det med ro så lenge du ikke glor på dem med kåte øyne når de er døde. Eventuelt kan du sprenge dem i filler, da vet du at du må til psykolog hvis du likevel blir lysten. :tease:

 

Du vet, det er i utgangspunktet ikke "sykt" å se på tegnede damer, i hvert fall ikke så realistisk fremstilte som disse er. Anime er en annen sak. :roll:

Oooh, flørten. Neida, poenget mitt var bare det at jeg er fascinert av disse damene som er superhelter eller -heltinner, og sparker ræven til hvilken som helst vanlig person, kun iført lær, lakk eller gummi og høyhælte støvletter.

 

Når det gjelder å bli stimulert av å se på tegnede damer, så er jeg der ikke helt ennå for å si det slik. Man kan si mye rart om smussmagasiner, men et av dem jeg leste i min ungdom (tror det het Club eller noe) hadde en veldig artig cyberpunk-superheltinneserie. Siden det var et smussblad, så var det ikke så mye slåssing med andre deler enn tunger og gjenstander rettet mot de mer intime delen av den kvinnelig fysiologien. Men det som var imponerende var den tiden det må ha gått med på å tegne og male dette. Det var ekstremt bra tegnet, flotte maleri-farger og slikt. Dette kunne til tider nesten stimulere meg.

 

Når det gjelder anime/manga så må jeg innrømme at Akira har underholdningsfaktor, og enkelte andre serier har også det, men det er mye bøss som blir gitt ut. Ihvertfall av det jeg har blitt vist av kamerater. At noen kan bli opphisset for det kan nok hende, men det er veldig, veldig fjernt for meg. Animedamer ser jo i de fleste tilfeller ut som de er langt under 16, og en eller annen gal vitenskapsmann har gjort noen forsøk med dem på å se hvor store silikonbryster han kan operere inn i dem før puberteten. Nå skal det sies at jeg kanskje er litt urettferdig med tanke på at dette opptrer som oftest i Hentai, og ikke nødvendigvis i vanlig anime (der er ikke brystene så store). I amerikansk-tegnet "manga" er det en annen sak. Det der 13-bladet som ble gitt ut tidligere var jo full av eksempler på det. "Manga"-stil på fjes og bevegelser, med en midje som rett og slett ikke er der, og noen sinnsyke ballonger, eller frontfendere om du vil. Gjerne også stappet inn i et ekstremt trangt kostyme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som du nevner dette med midjer som ikke er der og sinnsyke ballonger... får jeg lyst til å snakke om det herpede skjønnhetsidealet. Midje som er smalere enn hoftene og skuldrene er fint, men ikke så mye smalere. 7/10 mot hoftene har jeg hørt skal være omkring det optimale. Kunstige ballongpupper er ekkelt. Jeg skjønner ikke hvem som ønsker å torturere menneskeheten med sånne "idealer". Menn liker mer naturlige damer bedre, kvinnene selv slipper i de fleste tilfeller å bekymre seg dersom man har et mer naturlig ideal. Hehe..

Lenke til kommentar
Husker ikke hva de snakket i RTCW, men vis de ikke snakket tysk så faller litt av intrykke bort. Blir vel det samme som å se Der undergang dubba til Engelsk.

 

Men skal det være WW2 spill mot tyskere så skal det snakkes tysk. Som f.eks i Brothers in arms.

Det var vel mest engelsk med tysk innimellom, på en litt morsom måte =).

"Ah, killt ze Amerikaner !"

Gjorde de det? Hørtes ut som tysk for min del, men da er ikke jeg så god i språk. Fikk 2 i fransk og kan ikke en tøddel Tysk :p

Lenke til kommentar
Nå som du nevner dette med midjer som ikke er der og sinnsyke ballonger... får jeg lyst til å snakke om det herpede skjønnhetsidealet. Midje som er smalere enn hoftene og skuldrene er fint, men ikke så mye smalere. 7/10 mot hoftene har jeg hørt skal være omkring det optimale. Kunstige ballongpupper er ekkelt. Jeg skjønner ikke hvem som ønsker å torturere menneskeheten med sånne "idealer". Menn liker mer naturlige damer bedre, kvinnene selv slipper i de fleste tilfeller å bekymre seg dersom man har et mer naturlig ideal. Hehe..

Nå skal jeg faktisk gå til det drastiske steg å si meg enig med deg. På et rent estetisk vurderingsnivå er damer slik som du beskriver de, det jeg for min del liker best å se på. Men jeg må jo innrømme at jeg er svak for lave damer ;) (mest fordi at jeg er 173 selv, og liker å se ned på dem). Og når vi snakker om skjønnhetsideal så var det egentlig litt sunnere det som var på 50-tallet.

 

Jeg tenker da på Marilyon Monroe og Bettie Page. Flotte damer.

 

Når det gjelder damer som partnermulighet har jeg sett det at kroppsform etc ikke er det som tiltrekker meg mest til damene, men snarere personligheten, kombinert med øynene deres. Nå skal jeg også skynde meg å legge til at jeg sjelden forelsker meg, og de gangene jeg har forelsket meg har det vært personligheten som har vært utslagsgivende. Selvfølgelig, jeg er også veldig glad i damer som tør å være damer, er kanskje litt gammeldags når vi snakker om klær og slikt...

Lenke til kommentar

Artig avsporing. Marilyn Monroe er et fint eksempel på en skikkelig kvinne, ja... Bettie Page kjenner jeg ikke til. :blush:

 

Jeg mistenker at de som ikke bryr seg så mye om kroppen og ansiktstrekkene kanskje er "mette" på det allerede. At de allerede har hatt noen som er "fine", og ser at det ikke er det viktigste. Men jeg vet ikke hvordan det er med deg. Jeg, for min del, har inntrykk av at mange av de fineste er ganske håpløse på andre måter. Grunne, dumme, egoistiske etc.. Men det finnes heldigvis unntak, tenk så tåpelig det ville være å unngå pene jenter bare fordi man ikke vil bry seg om utseendet. :p

 

NÅ er vi utenfor emnet. Skal jeg inn på emnet igjen, må jeg bare presisere at jeg synes det er rart Gamer.no ikke nevnte snikeoppdragene. De er ikke geniale, men skaper en følelse av at man er en altmuligmann og at spillet er variert. Headshot-animasjonen nevnes heller ikke. Det er noe helt eget ved den. Men i alle fall er det en gammel omtale. Jeg håper oppfølgeren blir bedre på alle måter, så god at selv Gamer.no gir en god karakter.

 

Hehe, oppdatering: Trenden å barbere underlivet har en pedofili-undertone... Jeg kom på noe annet også, som har sammenheng med det. Hvis man ikke bryr seg om utseendet/kroppen, risikerer man å forelske seg i barn med god personlighet. Tenk så kjipt det hadde vært. Nei, man må kreve litt. ("lættis") :p

Endret av ehasl
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...