Gå til innhold

Wake Island 2007 - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
De erfaringene jeg har med jihad jeep er at du bare freser på og kjører inni noe med c4 på panseret, mens du sitter inni. Ikke anbefalt å ha med pasasjerer :D

Takker...skal prøve...men bare i singleplayer først så jeg ikke driter meg ut på dette her...

Ellers...vi kan diskutere hvor likt de har fått til Wake Island, men tror de trenger å jobbe litt mer med flyplassen... Den var skivebom...001-6511.jpg

Endret av Griffin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel den Jihad Jeep tingen setter jeg ikke så stor pris på. Var passasjer to ganger i dag med noen som tok og mounta den opp med C4. Blir så provosert av slike ting .... Idiots on wheels

Skrevet
Hva er dette jihad jeep greiene? En av de vanlige bilene eller noe nytt jeg ikke har fått med meg?

1.Legg masse C4 på en vanlig buggy (AKA FAAV, DPV), helst IKKE Vodnik, da disse sprenger alt for sakte

2.Kjør i full gass. Passasjerer anbefales ikke...

3.Finn en fiendtlig tanks

4.Kræsj inn i den fiendtlige tanksen til din bil eksploderer og du tar hans og ditt eget liv

Skrevet
Hva er dette jihad jeep greiene? En av de vanlige bilene eller noe nytt jeg ikke har fått med meg?

1.Legg masse C4 på en vanlig buggy (AKA FAAV, DPV), helst IKKE Vodnik, da disse sprenger alt for sakte

4.Kræsj inn i den fiendtlige tanksen til din bil eksploderer og du tar hans og ditt eget liv

Det har jeg da prøvd før... Bare hørte jihad jeep, lurte på om det var noe ny bil elns. :wee:

Skrevet

Det har jeg da prøvd før... Bare hørte jihad jeep, lurte på om det var noe ny bil elns. :wee:

har du prøvd Jihad Jet da? Moro å kræsje en slik en inn i Essexen :green:

Skrevet

har du prøvd Jihad Jet da? Moro å kræsje en slik en inn i Essexen :green:

Har jo det, men ikke på annet enn LAN gaming. Syns slikt bare ødelegger moroa for alle andre public...

Men nok OT nå eller? :wee:

Skrevet (endret)

jeg synes dette var veldig morsomt, jeg er den som liker fly, raide i store mengder mot fienden samtidig over en slagmark, gjemme meg bak vrak osv. Fly angrep som bomber vilt, ah kos!

Dette ga liv i Bf2 synes jeg, men er det noen andre som sliter med connection problems ennå? Ødelegger alt, sliter med det hele tiden. Sitter jo på en 4Mbit linje så det burde gå bra..

Endret av BanAnus
Skrevet
jeg synes dette var veldig morsomt, jeg er den som liker fly, raide i store menger mot fienden samtidig over en slagmark, gjemme meg bak vrak osv. Fly angrep som bomber vilt, ah kos!

Dette ga liv i Bf2 synes jeg, men er det noen andre som sliter med connection problems ennå? Ødelegger alt sliter med det hele tiden. Sitter jo på en 4Mbit linje så det burde gå bra..

er også blitt flink til å bombe etter at jeg begynte med Wake Island :hmm: fikk i dag hele 15 kills med F-35, som er min personlige rekord

Skrevet (endret)

hehe så bra, min er vel maks 3 hehe, å det var med flaks :p Skulle teste hvordan det og droppe bomber funka så da slapp jeg 2 da... BANG sa det under meg og jeg traff tydelighvis fiendens bil med dem i :p hehe sånt er gøy

Endret av BanAnus
Skrevet
hehe så bra, min er vel maks 3 hehe, å det var med flaks :p Skulle teste hvordan det og droppe bomber funka så da slapp jeg 2 da... BANG sa det under meg og jeg traff tydelighvis fiendens bil med dem i :p hehe sånt er gøy

tips til alle infantrister: Ikke stå i nærheten av tanks når fly er i nærheten :p

Skrevet
[iC' date=07/10/2005 : 17:14] Noen som kan poste noen fete screens? Vennligst ikke bruk IMG-taggen slik at bildet blir dritstort. Orker bare ikke det. :confused:

screen0419th.th.jpg

føler meg litt som en Japse når jeg gjør dette, hehe.

(kamikazeflygning til de som ikke ser det, målet er carrieren og forhåpentligvis et fullastet heli :grin:

Skrevet (endret)
jeg synes dette var veldig morsomt, jeg er den som liker fly, raide i store menger mot fienden samtidig over en slagmark, gjemme meg bak vrak osv. Fly angrep som bomber vilt, ah kos!

Dette ga liv i Bf2 synes jeg, men er det noen andre som sliter med connection problems ennå? Ødelegger alt sliter med det hele tiden. Sitter jo på en 4Mbit linje så det burde gå bra..

er også blitt flink til å bombe etter at jeg begynte med Wake Island :hmm: fikk i dag hele 15 kills med F-35, som er min personlige rekord

enig. Fill veteran assault combat badge på å flybombe folk på wake i dag :)

er rimelig sikker på at idioten som mounta IGLAen helt sør på øya ble rimelig frustret etter at jeg slapp den 3 bomba på ham på rad.

Er det bare jeg som har problemer med å slippe begge bombene på fightere på en gang? som regel henger en bombe igjen hos meg.

Endret av MrLee
Skrevet

enig. Fill veteran assault combat badge på å flybombe folk på wake i dag :)

er rimelig sikker på at idioten som mounta IGLAen helt sør på øya ble rimelig frustret etter at jeg slapp den 3 bomba på ham på rad.

Er det bare jeg som har problemer med å slippe begge bombene på fightere på en gang? som regel henger en bombe igjen hos meg.

det er bare deg. Ligger aldri noen igjen hos meg

Skrevet
Wake Island er et kongemap, men mangler litt fra 1942... Den mangler noen destroyere, ubåter..muligheten for å kjøre disse...

Var også stilig å benytte seg av kanonene som sto på land husker jeg...

Jaja...det var i gamle dager det.

Synes derimot at det er en veldig stilig detalj å la gamle fly fra de harde kampene vi kjempa i 1942 ligge igjen og vitne om kampene som fant sted på Wake Island...

Sånn Jihad Jeep...hvordan gjøres dette?

Spille spec-op, sette en ladning på jeepen, gjøre klar utløseren, hoppe ut rett før impact og sprenge skiten?

merkelig nok så ligger en Zero jeg skjøt ned en gang på akkurat samme stedet :!:

(det var ikke seriøst ment :roll:)

Skrevet

hehe, da må jeg lære meg presisjonsbombing med fighteren, sånn at jeg kan ta to bombingruns pr reload :p

"jukse, jukse, jukse"

heeheehee

Skrevet

hehe, da må jeg lære meg presisjonsbombing med fighteren, sånn at jeg kan ta to bombingruns pr reload :p

"jukse, jukse, jukse"

heeheehee

det er litt irriterende ja, at man må reloade hver gang...flyr med tastatur og mus så jeg har ikke fått teken på å fly lavt ennå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...