Gå til innhold

musematta funker ikke lenger


Anbefalte innlegg

høres ut som et rart problem, men musematta mi funker ikke lenger, har denne musematta

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117225&cks=SER

 

den har funka fint i et år, men i det siste har jeg merka at noen gang så henger pilen på skjermen seg opp i noen sekunder. og nå så vil ikke markøren bevege seg engang, få bare noen små rykk. bruker en optisk mus fra creative

 

fins det noe triks for å gjenopplive musamatta igjen eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du ikkje er ein h4rdc0re gamer eller skal haXxe treng du ikkje noko spesiell musmatte med noko "god kvalitet".

Det einast du då treng bekymre deg om er at alt fungerar fint og godt.

 

Kjøp deg ei musmatte i tøy i staden for ei slik glatt gummimatte, dei er behagelige å bruke, funkar som berre det og kostar nesten ikkje pengar på Nille eller Ikea og liknande.

 

Eg har ei IKEA tøymatte til 5 kr som eg har hatt i ein 4-5 år no, den brukar eg til speling og "vanlig" bruk. Funkar som berre juling med mi optiske mus. (Intellimouse Explorer 3.0)

Lenke til kommentar
Dersom du ikkje er ein h4rdc0re gamer eller skal haXxe treng du ikkje noko spesiell musmatte med noko "god kvalitet".

Det einast du då treng bekymre deg om er at alt fungerar fint og godt.

 

Kjøp deg ei musmatte i tøy i staden for ei slik glatt gummimatte, dei er behagelige å bruke, funkar som berre det og kostar nesten ikkje pengar på Nille eller Ikea og liknande.

 

Eg har ei IKEA tøymatte til 5 kr som eg har hatt i ein 4-5 år no, den brukar eg til speling og "vanlig" bruk. Funkar som berre juling med mi optiske mus. (Intellimouse Explorer 3.0)

men hvis du derimot skal spille, så bör du kjöpe Icemat! :w00t:

Lenke til kommentar

Ingen har visst lest hva som står i brukererfaringen på komplett sine sider:

 

(Bruker @ Komplett)

 

Har nettop kjøpt denne musematten. Det står på innpakningen at den er "optical mouse friendly". Jeg har nå prøvd to optiske muser: Evoluent Vertical mouse, og Logitech cordles mouse. Ingen av disse musene virker på den glatte sorte musematten. Markøren vil rett og slett ikke bevege seg overhodet. Legger jeg et hvitt papirark oppå, er de helt OK. For meg ser det ut som det ikke kan brukes optiske mus på disse. Er det noen som har en forklaring / løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...