TRS Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Vel, som emnet sier, er det noen som kan annbefale noe fire resist utstyr for mage? Noe som ikke er så alt for vanskelig å få tak i.  Har 45 resist til sammen ubuffet atm, fordelt på 2 ringer, 1 wand og 1 off-hand.
OscarWoHA Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Få reputation hos Thorium Brotherhood og lag noe klær.
TRS Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 men så krever det xx Incendosaur (eller noe) scales, dyrene er jo campet til tusen, er heldig om jeg får 1 på 15min eller noe, mesteparten av tiden går til å LETE etter dyrene, enda jeg vet hvor de er.  Tenkte da mest på drops etc som kanskje kan være av interesse.
OscarWoHA Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Oki, det er iallefall en ring jeg bruker som har 17 fr og 7 int fra Scholomance. Har du den?
TRS Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hmm, nei, har Seal of etellerannet (UBRS nøkkel) og en grønn sak fra en Stratholme quest reward, begge med +10  EDIT: Regner med det er "Dimly Opalescent Ring of Fire Resistance" du mener, men har så langt ikke hatt hellet med meg på den. Endret 4. oktober 2005 av TRS
purpledonkey Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Gidder ikke lage linker, men bare søk på thottnot/alla/etc  Neck: Elder Magus Pendant fra DM west - 10fr Wrists: Flemeweave of the eagle ellerno fra Incendius i BRD - 10fr Feet: Dragonrider boots fra rend - 10fr Head: Starfire tiara - jed i ubrs - 10fr (mer for priests egentlig) Ring: onyxia head reward - 10fr Ring: tidal loop fra MC quest - 15fr Trinket: dm bok trinket - 10fr flarecore crafted ting hvis du har råd wizardweave crafted ting hvis du er desperat head/legs: libram of resilience - +20fr shoulder: argent dawn revered - +5fr legs: skullsmoke pants fra scholo - 10fr?  var det jeg kom på.. Endret 4. oktober 2005 av purpledonkey
Rippey Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Du kan få noen til å lage Flarecore Gloves til deg.
Griznah Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Flarecore-settet er letteste veien ja. Kommer an på hvordan guildet ditt gjør med fiery core og lava core.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå