Gå til innhold

Problem på Star Wars: KotOR 1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har et lite problem. På Tator (andre banen du kommer til) så har jeg vært nede i lower city takket være sith drakten min, men så gikk jeg opp derfra og nå kommer jeg ikke ned igjen. Første gangen åpnet jo dørvakten døra for meg, men nå må hjelper han meg ikke så jeg må klikke på det hengelås-ikonet, men da kommer bare teksten "impossible" opp. Er det noen måte å komme ned igjen eller er det bare en feil med spillet rett og slett og jeg burde ikke gått opp derfra igjen før jeg var ferdig med det jeg skulle?

Edit: Sorry, glemte at det fantes en egen tråd for Star Wars-tråd på forumet. Gidder en eller annen moderator å flytte denne siden jeg regner med at dobbelpost er forbudt?

Endret av Ehcoj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så lenge siden jeg har spilt at jeg husker ikke helt detaljene. Synes å huske at jeg hadde det samme problemet, og at jeg fant en løsning. Du kan iallefall ikke åpne døren ved å dirke den, dvs med hengelåsen. Er to måter å komme opp og ned på, enten sith-drakt (som du kan finne på et par steder) eller "security papers". Kan bare foreslå at du prøver å snakke med vakten med og uten sith-drakten, evnt prøve og entre døra med og uten sith-drakt, eller entre døra som om den var åpen dvs uten å trykke på hengelås-greia

Skrevet

Første heis ned til Lower City trenger du Sith Drakten for å komme ned, altså du må ha den på deg. For andre heis ned til den laveste delen av byen, der trenger du noen papirer for å komme ned, Sith Drakten hjelper ikke. Lenge siden jeg har spillt spillet så husker ikke helt hvor du får tak i papirene, men du kan ta en titt på Gamefaqs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...