Acurus Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Er litt lei av og vere en sword rogue. Så har lyst til å prøve dagger litt. Men har kanskje lyst på litt i pose og sekk nå. Vil ha imp sap, bra dps i MC og dagger i MH. Dette er mitt forslag, men kom gjerne med hint til ting som burde byttes ut osv. Men ver snill og begrunn hvorfor. Edit: Har Barman shanker og Shadowblade til disposisjon. Assassination Talents (11 points) Improved Eviscerate - 3/3 points Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. Malice - 5/5 points Increases your critical strike chance by 5%. Improved Slice and Dice - 3/3 points Increases the duration of your Slice and Dice ability by 45%. Combat Talents (22 points) Lightning Reflexes - 5/5 points Increases your Dodge chance by 5%. Improved Sinister Strike - 2/2 points Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy. Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Improved Sprint - 3/3 points Reduces the cooldown of your Sprint ability by 90 seconds. Riposte - 1/1 point A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds. Dagger Specialization - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%. Blade Flurry - 1/1 point Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 seconds. Subtlety Talents (18 points) Master of Deception - 5/5 points Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4) Camouflage - 5/5 points Increases your speed while stealthed by 15%. Elusiveness - 5/5 points Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1.3 minutes. Improved Sap - 3/3 points Gives you a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability. Endret 4. oktober 2005 av kule-ku
p0zz Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Har prøvd en daggerbuild med 5/5 dagger crit , men anbefaller det ikke. Gå ambush backstab build med prep og CB. 21 8 22
DeeTee Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Ville heller kjørt ASS/SUB og fått med prep i tillegg til improved sap - regner med denne builden er til PvE i 5mans instancer.
Taykun Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 ambush/backstab-build, improved sap, cb, prep <- ultimate
Acurus Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 (endret) CB, prep og ambush er ikke veldig nyttig når man står og denger på Golemagg og lignende i 10 minutt.. Og i 5 mans grupper så blir det fryktlig mye agro så kan ikke bruke det der heller. Er litt i BG men ikke så mye at jeg vil basere builden min på det. synst heller at slice and dice og blade furry er mer nyttig. Er ute etter jevn ok dps ikke mye dps over en kort stund. Og imp sap til scholo/BRS Endret 5. oktober 2005 av kule-ku
JPNord Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor ingen imp. backstab eller imp. ambush? Ser heller ikke opportunity..
Acurus Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor ingen imp. backstab eller imp. ambush? Ser heller ikke opportunity.. 1: Imp ambush fordi det er burst dmg som jeg ikke er interesert i. 2: imp backstab fordi jeg synst jeg trengte poenga andre steder men et godt poeng! 3: opportunity samme som over.
p0zz Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Men da har du vel betstemt deg da, "ok dps over tid" . Mange som foretrekker burst dps som kommer fra ambush /bs build når man først starter dps i MC etter maintank har aggro. Den builden du har der er i min mening utrolig kjedelig, og utnytter ikke potensialet til rogue. Lite gjennomtenkt syns jeg. (eksempel : Master of Deception - 5/5 points Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4) Camouflage - 5/5 points Increases your speed while stealthed by 15%. Elusiveness - 5/5 points Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1.3 minutes. Vitsen ? Når resten av builden ikke duger til pvp..)
JPNord Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Forstår hva du mener, men jeg ville personlig valgt sverd/mace dersom jeg ville hatt jevn damage, og liten burst-damage.. Kanskje to kjappe fist weapons med lifestealing og imp. instant poison og fist weapon spec hadde vært noe for deg? Det har jeg alltid hatt lyst til å prøve
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 yeehaa: Assassination Talents (21 points) # Malice - 5/5 points Increases your critical strike chance by 5%. # Improved Eviscerate - 3/3 points Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. # Murder - 2/2 points Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or Cheap Shot abilities by 5%. # Lethality - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilities by 30%. # Vile Poisons - 5/5 points Increases the damage dealt by your poisons by 15%. # Cold Blood - 1/1 point When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%. Combat Talents (8 points) # Lightning Reflexes - 5/5 points Increases your Dodge chance by 5%. # Improved Backstab - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%. Subtlety Talents (22 points) # Camouflage - 5/5 points Increases your speed while stealthed by 15%. # Master of Deception - 5/5 points Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4) # Opportunity - 5/5 points Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%. # Improved Ambush - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%. # Improved Sap - 3/3 points Gives you a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability. # Preparation - 1/1 point When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities. min kommende build, kun 39 lvler igjen
JPNord Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 21/8/22 er det jeg har på min rogue, funker fett...
Acurus Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 (eksempel : Master of Deception - 5/5 pointsReduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4) Camouflage - 5/5 points Increases your speed while stealthed by 15%. Elusiveness - 5/5 points Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1.3 minutes. Vitsen ? Når resten av builden ikke duger til pvp..) Stort sett bare for å komme ned til imp sap i sub treet. Men ser poenget ditt. Er og litt redd for at mye burst skal dra formye agro, men har ikke prøvd så mulig det ikke gjør det. MT har jo godt med agro før man angriper i MC alikavel. Angående fist våpen, hadde det vert drit kult å prøvd, men er så vansklig å finne noen som er bra. Har kunn to bloody brass knuckels, og de er ikke akrobat Epixx.. Men takk for innlegga, tror eg prøver den 21/8/22 builden. Får vel sette ut poenga igjen gratis ved neste pach alikavel. Blir litt kjett og måtte legge Krol blade med crusaider i banken, men men.
p0zz Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hmm om du har Krol balde med crusader kan du jo prøve en sword combat build? Bare opp til 31 pts i combat så er vel resten valgfritt. Da har du trygg ikke aggro dps , men likvel god dmg. Fungerer også fint i pvp. Tradisjonel build mener jeg. Litt stress å få gode daggere om du er fersk på 21 8 22. Lykke til iallefall<)
oophus_3do Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kan også anbefale 30/8/13 Der man får Seal fate,coldblood, imp backstab og imp ambush.. Det blir det dmg av.. bra for Mass pvp, som WSG,AV,AB osv.. Men er greit å ha litt godt med Crit gear.
Potetdamen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Som o(O)phussa over her, Seal fate eier.. tar lett seal fate over prep, anytime.
Amd_Barton Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hvorfor ingen imp. backstab eller imp. ambush? Ser heller ikke opportunity.. 1: Imp ambush fordi det er burst dmg som jeg ikke er interesert i. 2: imp backstab fordi jeg synst jeg trengte poenga andre steder men et godt poeng! 3: opportunity samme som over. Sverd er sykt mye bedre til å bruke sinister strike. edit: ville prøvd ett annet build hvis du er lei, men ville også beholt sverd hvis du vil ha gjevn dmg Endret 6. oktober 2005 av Amd_Barton
Kremfjes Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Mine talents 31/20/0 Dagger spec + malice + imp. backstab + 5 poeng i seal fate er tingen for dagger rogues. Har 60% critchance med backstab nå. Ligger alltid på topp 2 på damage meter i MC. Og drit i Blade flurry. Det er greit fram til lvl 60, men er rimelig ubrukelig både i pvp og i MC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå