Gå til innhold

Starte ny char! Joine?


Anbefalte innlegg

jeg har som sagt i en annen post at jeg begynner bli lei,men jeg skal gi WoW en siste sjanse. Jeg har lyst å starte fresh på en ny server med faction HELST ally, men det gjenstår å se... I den forbindelse lurte jeg på om noen hadde lyst til å joine meg? Jeg vet ikke hva jeg skal være ennå.

 

 

Join asap :thumbup::p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fundert litt no... Tror jeg vil være gnome rogue, warrior eller kanskje NE warrior, rogue på Sunstrider. Det blir iallefall meele classe. Har BARE spilt ranged. Så det blir meele på meg, men ikke nødvendigvis Sunstrider. Håper noen blir med :):)

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Hvis dere er klare for PvE-action er det bare å joine meg på Emerald Dream. Startat en Night Elf Priest der for en drøy halvtime siden. Må dog nevne at jeg ikke kan binde meg opp noe særlig, siden jeg har en god del jobbing fremfor meg.

eeeeek, mere alliance på Emerald Dream :p

 

Hyggelig å se flere fra forumet der da, det må sies :)

Hvis dere er ute etter BG action, så er Emerald Dream et fint sted å starte en Horde karakter :thumbup:

Lenke til kommentar

Har vært litt vekke i dag... Jeg har mekket meg en gnome rogue på.. hmm... Bloodscalp var det, ja. Heter List og er lvl 6 atm :w00t:

 

En annen venn av meg, gomie, har også joinet, men tror ikke han blir så aktiv.

 

Men som sagt er dette mitt siste forsøk på å få WoW til å bli gøy igjen.

 

Men nå må du joine jok3r!! :thumbup:

 

navn: list

server: bloodscalp

Rase: gnome

klasse: rogue FTW :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fundert litt no...  Tror jeg vil være gnome rogue, warrior eller kanskje NE warrior, rogue på Sunstrider. Det blir iallefall meele classe. Har BARE spilt ranged. Så det blir meele på meg, men ikke nødvendigvis Sunstrider. Håper noen blir med :)  :)

4944224[/snapback]

 

Send en PM hvis du begynner på Sunstrider noengang da. :thumbup:

 

Heter Varayn, er NE Rogue.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Hvis dere er klare for PvE-action er det bare å joine meg på Emerald Dream. Startat en Night Elf Priest der for en drøy halvtime siden. Må dog nevne at jeg ikke kan binde meg opp noe særlig, siden jeg har en god del jobbing fremfor meg.

eeeeek, mere alliance på Emerald Dream :p

 

Hyggelig å se flere fra forumet der da, det må sies :)

Hvis dere er ute etter BG action, så er Emerald Dream et fint sted å starte en Horde karakter :thumbup:

4946529[/snapback]

 

Jepp.. Alliance bruker mesteparten av tida si i kø på emerald dream om man er ute etter noe BG-action.

 

Og om noen skulle bestemme seg for å starte horde på emerald dream, så tviler jeg på at de trenger noen flere undead rogues der nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...