dTd Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hei. her for noen dager siden så slutter azures plutselig å fungere. jeg ble ferdig med en fil så noen dager senere så skulle jeg laste ned noe annent men da ville den ikke i det hele tatt azures vill ikke koble opp mot noen peers og seeds ol... prøver bitcomet funker det men jeg vil få azures til å funke... noen som har noe tips?? vet ikke hva mere jeg skal ha med her jeg. trenger dere noe maskinvare spec så er det bare å si ifra. EDIT: har prøvd å legge det inn på nytt flere ganger...men funker ikke det heller Endret 4. oktober 2005 av wappyteam
dTd Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Virkelig ingen som kan hjelpe til pliz...
Zeph Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har du testa at porten Azureus bruker er OK? Kva ikon har dei? Blå, grøn, gul, raud?
dTd Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 ikonen er rød. men jeg har testet å laste ned i et annent programm så funker torrenten men ikke i azures og porten er den samme jeg har brukt hele tiden. jeg får nat feil når jeg tester den i azures men den funka før selv om jeg hadde nat feil før.
Senz0r Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har du åpnet porter? eller brukt samme port på flere?
dTd Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 weee... i dag så funket det igjenn spør meg ikke hvordann jeg fikk det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå