Gå til innhold

Kjøpe ny laptop i USA?


brrah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte ikke på dell! Tusen takk, der kan jeg jo få en laptop til 3500! Kan få den 50$ billigere ved å fylle ut et skjema. Da blir prisen ca 3200! Er jo grisebillig da!

Du må nok ut med noe mer. Fra dell.com :

Taxes, fees, shipping, handling and any applicable restocking charges are extra, and vary
Lenke til kommentar
Heisann, skal til USA om 2 mnd'er, og de jeg lurer på er om det er no vits å kjøpe laptop der? Og hvor i så fall burde jeg kjøpe? Broder'n min bror der så kan bestille fra nett til han så kan jeg få den av han...

 

Takker for alle svar....

Dersom du skal være lenge i USA, så kan du kjøpe PC-en her - og be om momsrefusjon. Da får du redusert prisen med 24%.

 

Men da må ikke PC-en være eldre enn 30 dager, tror jeg, når du reiser.

 

 

sandsvalen.

 

 

Edit;Vet ikke hvor lenge du må være borte, ca ett år tror jeg.

Endret av sandsvalen
Lenke til kommentar

Det viktigste er vel ikke hvor lenge du skal være der, men at du har en amerikansk adresse! Men da kan du oppgi din brors.

Jeg bor i amerika nå, og er ikke overimponert overbærbare her... Med mindre du skal kjøpe en SONY VAIO (og det skal du vel ikke da du skal ha en såpass billig...) syns du heller bør kjøpe en hjemme og spare 25%...

Lenke til kommentar
Det viktigste er vel ikke hvor lenge du skal være der, men at du har en amerikansk adresse! Men da kan du oppgi din brors.

Jeg bor i amerika nå, og er ikke overimponert overbærbare her... Med mindre du skal kjøpe en SONY VAIO (og det skal du vel ikke da du skal ha en såpass billig...) syns du heller bør kjøpe en hjemme og spare 25%...

Dersom du reiser til USA på 3 måneders turistvisum, så er vel ikke sannsynligheten så stor for at du bor der fast, eller ? Men reiser du til USA for å gå på skole ett år eller flere, stiller det seg kanskje annerledes.

 

sandsvalen

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke det store problemet her, er det ikke bare på bestille laptopen i hans navn og adresse så tar jeg med meg laptopen hjem i en sekk, uten all emballajsen og sånt? Er dette ulovlig? Hvis det er, hvordan gjør jeg det lovlig?

Tusen takk for mange fine svar!

Lenke til kommentar

Har jo satt opp en dell inspiron 6000 til 3990! Det er jo super billig! Men så sjekket jeg dell.no og det var jo bare 2000 spenn dyrere der og då får man jo norsk tastatur, dvd brenner og trådløst nettverkskort! Så tror kanskje jeg dropper å kjøpe i usa... Hva synes dere? Og hvilke priser starter en Sony Vaio på?

 

EDIT: Masse leifer!!

Endret av andersø
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...