ikkeeksisterendebruker Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 HEi.... Vet ikke hva som har skjedd men hver gang jeg avslutter et program kommer det opp melding om program feil... Instruksjonen i "0x01262f3d" refererte til adresse "0x00000000". Minnet kunne ikke være "read". Klikk OK for å avslutte programmet Dette er utrolig irriterende så jeg håper noen vet hva det er... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Kan det være virus eller lignende? Hvilke sikkerhetsprogrammer har du? Er det lenge siden du la inn windows(?) på nytt? Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) av Anti-Virus/spyware programmer har jeg TREND Pc-cillin 2005, Ad-aware SE Personal, og Spyware Doctor... Windows ble lagt inn rundt midten av juli .... Endret 3. oktober 2005 av **Tim** Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen som vet ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er mest sannsynlig noe alvorlig med windowsen. Så jeg vil anbefale at du formatérer og legger inn windows på nytt. Men du kan selvsagt prøve andre skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) så kjedelig å formatere og da og legge inn alt på nytt.... Endret 3. oktober 2005 av **Tim** Lenke til kommentar
stompy Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 -_- Så intresert var du i å fikse det. Prøv systemgjennopretting, mye kan fiksees med det :-) Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Det virka ikke... samme problem fortsetter Endret 3. oktober 2005 av **Tim** Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 detter problemet har blitt postet allerede Memory kan ikke være "read" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå