Gå til innhold

Hjelp! Etter montering av DD vannkjøling funker ikke pc'n mi


Anbefalte innlegg

Ja du så vel emne...

 

Ble akkurat ferdig med å montere mitt Danger Den vannkjølingssett... Blid og fornøyd helt til jeg hadde bært stasen opp trappa og hivd på litt mer strøm til psu, så skjedde det mystiske:

 

Alt starter opp og surrer og går unntatt skjermen som er svart, HD'en lager den vanlige lyden helt til den BRÅstopper og prøver en gang til, ikkenoe skjer... skjermen er fortsatt svart...

 

Hva kan være problemet?

Har ikke hatt noen lekkasje på noen komponenter så det skulle ikke være det...

 

Jeg har:

AMD Athlon XP 1600+

Asus A7V-266 rev 1.06

256 MB Twinmos PC2100

Enermax 431 W PSU

Creative 3D Blaster 4 Ti4400

Creative Sound Blaster 5.1

+++ stash som brenner,dvd osv...

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-17 18:20, ZkedaR skrev:

Ja du så vel emne...


Ble akkurat ferdig med å montere mitt Danger Den vannkjølingssett... Blid og fornøyd helt til jeg hadde bært stasen opp trappa og hivd på litt mer strøm til psu, så skjedde det mystiske:


 

Hva mener du med "hivd på litt mer strøm til PSU"? Kan problemet ligge her? Eller det kan være at PSU er for svak hvis du driver komponenter til vannkjølinga fra PSU (nå har ikke jeg greie på vannkjøling da, men...) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Hva mener du med "hivd på litt mer strøm til PSU"? Kan problemet ligge her? Eller det kan være at PSU er for svak hvis du driver komponenter til vannkjølinga fra PSU (nå har ikke jeg greie på vannkjøling da, men...) :smile:


 

Det jeg mente var å sette i kontakta i psu :smile:

Var rimelig irritert så jeg gadd ikke å rette på skriveleif'er... Uzi(You see)?

 

Skal skjekke litt mer i morra, klikka max og da kan jeg ikke akkurat mekke pc... Har venta på dette i 2 mnd. pga. den J@=/|_@ databutikken.com så klikker det aaargh! :grin:

 

Når jeg tenker meg om knakk en av skruene du monterer HK med! oj! hehe... flyge ned og mekke

 

EDIT: noen fine feil med ting og tang :roll:

 

[ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-08-17 23:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...