Gå til innhold

connection problem etter 2-5 min

Anbefalte innlegg

Har investert i ny pc, og måtte selfølgelig installere CS igjen.

Startet opp cs spillte ganske lenge uten at noe skjedde.

Dagen etter når jeg skulle spille, fikk jeg opp denne meldingen på alle servere jeg gikk inn på (Vedlegg).Eneste som hjelper er å restarte routeren.

Etter at den er restartet kan jeg spille lenge igjen før noe skjer men så plutselig så kommer den meldigen igjen. Noen som vet hva jeg skal gjøre.

Sitter bak en SMC 7004FW, har også Norton antivirus. Porter til cs er ikke åpne.

Videoannonse
Annonse
Jeg tror nok det er rutern som spiller deg et puss.

Har du prøvd å spille med andre maskiner på samme ruter?

Ja, på de andre så fungerer det fint. bror min sitter å spiller source oppe og har ikke merket noe. Vet du hva jeg skal gjøre ?

Leste en gang at vist kabelen er på 100mbit så må man stille ned nettverkskortet til 100mbit duplex. Nå står det på 1000, men vet ikke hva det har å si.

Leste en gang at vist kabelen er på 100mbit så må man stille ned nettverkskortet til 100mbit duplex. Nå står det på 1000, men vet ikke hva det har å si.

altså.. En Cat5 kabel er ikke godkjent (og vil mest sansynlig ikke) klare og føre mer enn 100 mbit.

Og det at man må stille ned nettverkskortet tror jeg bare er tull, ettersom dette stiller seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...