tasjlbaill Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hei, har ny pc og har innstallert farcry og bf 2-demoen. I farcry har jeg laget meg en account på ubi.com, men når jeg skal logge inn i spillet for å spille online blir bare meldingen "Logging in to Ubi.com..." stående uten at noe videre skjer. Likedan i BF2-demo når jeg prøver å opprette en account for å spille online, blir meldingen "creating account" stående uten at noe mer skjer. Bruker Norton Internet Security og har satt på at spillene ikke skal blokkeres fra kontakt med nett. Anyone?
tasjlbaill Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 ops, skulle ikke havne i konsoll-kategorien. Flytt i vei, admin
el-asso Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 ops, skulle ikke havne i konsoll-kategorien. Flytt i vei, admin Fixed
lavizh Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Du har ikke tilfeldigvis SP2 med firewall'n på? Har du prøvd å fjerne NIS for å bare teste om pålogging fungerer da?
tasjlbaill Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 takktakk, ordnet seg uten NIS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå