am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jepp Og om jeg forstod rett skal denne listen tyde på at flere servere allerede har installert oppdateringen... Edit: @kenneth11 (under):Jeg bruker et script som "rullerer" mellom en fast liste med avatarer, byttes ved hver refresh Endret 4. oktober 2005 av am3k
kenneth11 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jepp Og om jeg forstod rett skal denne listen tyde på at flere servere allerede har installert oppdateringen... 2 servere med Wake Island allerede edit: OT: am3k, hvordan/hvorfor skifter du avatar hvert minutt? Endret 4. oktober 2005 av kenneth11
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) edit: OT: am3k, hvordan/hvorfor skifter du avatar hvert minutt? Dette gjøres ved å kjøre et PHP-script som laster forskjellige avatarer... Edit: Litt sen der ja Endret 4. oktober 2005 av OShea
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Her håpte jeg vi skulle slippe flere innlegg vedr. min avatar ved og redigere min egen post... Uansett la oss holde oss til saken, nemlig godbiten av en patch som kommer om 3t40min
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Selvfølgelig Svarte bare på det han lurte på.. Gleder meg veldig til denne patchen! Er veldig spent på hva som skjer med tweakingen av rakningsystemet.
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kan ikke se at noen har lagt ut linken til IGN sin review av patchen (mulig jeg ikke ser godt nok etter ),link Flere bilder mm. og finne der Endret 4. oktober 2005 av am3k
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Den reveiwen er ikke så dum nei! Ser veldig bra ut for å si det slik!
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 gleder meg til patchen . kanskje jeg nå skal få noen ribbons jeg mangler O.o
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kan ikke se at noen har lagt ut linken til IGN sin review av patchen (mulig jeg ikke ser godt nok etter ),linkFlere bilder mm. og finne der Joa, den ligger på side 3. Du finner den her. EDIT: leifete.. Endret 4. oktober 2005 av Slettet+3124
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hvor er egentlig en offisielle download siden? Noen, gi meg en link!
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Har vel ikke kommet ut noen side ennå, men den offisielle siden til BF2 bør nok funke, etter hvert... Regner med at den vil bli greit overbelastet etter hvert. Det kommer mest sannsynlig flere alternative sider å laste denne patchen ned fra. Fileplanet f.eks...
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvor er egentlig en offisielle download siden? Noen, gi meg en link! Her. EDIT: Rettet litt Endret 4. oktober 2005 av Slettet+3124
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Skader vel ikke å prøve. Garantert at serveren til EA går ned i dag
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Det er vel ikke uten grunn at de tok den ned for oppgradering tidligere i dag Edit: litt uklart muligens, men mener selvsagt serveren. Se tidligere i tråden Endret 4. oktober 2005 av am3k
TST Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Dette er ikke en chattetråd. Poster som fremover kun opplyser om hvor mye tid det er igjen til utgivelse, eller har annet useriøst eller unødvendig innhold, vil bli slettet. Advarsler kan bli delt ut uten videre forvarsel. En rekke innlegg er allerede fjernet på bakgrunn av disse enkle reglene. Tråden blir stengt om vi må moderere for mye fremover.
Markaren Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 (endret) http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t...e81b893515aae9a Hele changeloggen til 1.03! - Many criteria for ranks and awards have changed. If you are immediately eligible for a new promotion, unlock, badge, award, or ribbon, it will be awarded the next time you receive points on a ranked server. - - If you have received a point for healing, repairing, or resupplying a teammate, you will not receive another point from them for the same action for a set period of time. EDIT: LINUX patchen er released! Ikke lenge igjen nå.. Endret 4. oktober 2005 av Markaren
1ndy Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 "- Only 1 player in a vehicle will get credit for or speed up capturing a flag at a CP. The other passengers must exit the vehicle to increase the speed of capture or receive capture score." En gledens dag!
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Lavere krav for ranks, vil det bety at man vil få våpenunlocks raskere?
Markaren Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 (endret) http://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_patch_103.exe Den er ute! Jeg tror dette er en ekte... Den har enda ikke kommt på hovedsiden, har hantet linken fra forumet deres: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=7543 Endret 4. oktober 2005 av Markaren
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 *laste* Jeg håper den er den ekte vertfall 43kb/s på en 4 mbits linje... Stor trafikk
Anbefalte innlegg