Vice Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Om det er i BF2 sitt gameplay interesse å overstyre dette og gi misilene en hvis form for inteligens så de holder låsne på det de først låste seg på...kan være å diskutere... Men realistisk er det ikke. Poenget er jo at de IKKE låser seg på noe nytt mål igjen MED MINDRE det kommer en friendly forbi. Det vi snakker om her er altså selektiv lock-on som alltid går i disfavør av dine egne friendlies. Hadde raketten like gjerne locket seg på fienden igjen hadde det jo vært tilnærmet realistisk. Slik er det alstå ikke nå. Endret 4. oktober 2005 av Vice
kenneth11 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Bytt heatseeking driten med noen skikkelig radarmissiler da ffs. Så bytter vi fra flare til chaff og alle er fornøyde. EDIT: Da slipper vi problemet med at folk brenner seg når du slipper flare i lav høyde og. Bare pass evt. pc'er på bakken om du dropper chaff, chaff trekker seg til alt mulig av elektronikk om det er noen magneter der. har aldri blitt brent av flares
wichtom Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 eagames er nede atm,, kansje noen filer som addes nå? tipper dere alle gleder dere.
kenneth11 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) eagames er nede atm,, kansje noen filer som addes nå?tipper dere alle gleder dere. nede for å klargjøre seg til patchen ja, laster heller ned fra Gamershell (Selv om de også kommer til å være like travle som Heathrow et par dager før jul) jeg. edit: leif Endret 4. oktober 2005 av kenneth11
Vice Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 EDIT: Da slipper vi problemet med at folk brenner seg når du slipper flare i lav høyde og. Bare pass evt. pc'er på bakken om du dropper chaff, chaff trekker seg til alt mulig av elektronikk om det er noen magneter der. Hmm, nå er jo chaff, såvidt jeg vet, vanligvis ikke laget av noe magnetisk materiale så den problemstillingen tror jeg du slipper.
m-momr Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Er den i tillegg på hele 175MB blir det litt belastning på serverne... kunne puttet den ut på webhotellet mitt, jeg har 50 GB overføring denne måneden, og jeg har brukt 1,59 MB hittil. vis det hadde vært interessant.
Manx Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Tro det eller ei men det ser ut som om det er flere som venter på patchen
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Er den i tillegg på hele 175MB blir det litt belastning på serverne... kunne puttet den ut på webhotellet mitt, jeg har 50 GB overføring denne måneden, og jeg har brukt 1,59 MB hittil. vis det hadde vært interessant. bare gi meg tilgang først du
kenneth11 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Tro det eller ei men det ser ut som om det er flere som venter på patchen la meg gjette...sånn sirka 50,000 personer?
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 EDIT: Da slipper vi problemet med at folk brenner seg når du slipper flare i lav høyde og. Bare pass evt. pc'er på bakken om du dropper chaff, chaff trekker seg til alt mulig av elektronikk om det er noen magneter der. Hmm, nå er jo chaff, såvidt jeg vet, vanligvis ikke laget av noe magnetisk materiale så den problemstillingen tror jeg du slipper. Vet det, er bare masse tynt metall i mangfe forskjellige lengder. Men pc'er trekker de til seg har jeg funnet ut. De leder strøm og...
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Tro det eller ei men det ser ut som om det er flere som venter på patchen Virket som siden var oppe igjenn, fikk snublet rundt en stund, men nå er det full stopp igjenn
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Har på feelingen at denne kommer på kvelden i t3h US of A, og da ser vel ikke vi denne før langt ute på natta
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) The patch is due today (Tuesday), but we are not expecting the release before 4pm BST at the earliest. We'll update again when we have a concrete time. 4 BST = 1700 norsk tid. Hmm, stemmer dette, er det jo helt konge da Endret 4. oktober 2005 av OShea
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kunne du ikke lagt ut en link da OShea? Sjekk her Endret 4. oktober 2005 av OShea
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 4 pm BST, hvor er det? BST = British Summer Time
Manx Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 kl 17, ja da er jo jeg på jobb. Er vel kanskje en mulighet for at trykket har gitt seg litt når jeg kommer hjem fra jobb litt etter 22.00, er jo lov å håpe...
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Og så legger vi like godt inn linken til EA sitt eget forum link
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Dette bekrefter jo at patchen virkelig kommer i dag Moro!
Anbefalte innlegg