Straits Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Noen som veit eller hørt noen rykter om nytt Richard Burns rally? Får håpe det ligger planer om et nytt spill! Hadde vært synd å bare la det være med et spill så sinnsykt som det eneste og første...
Grums Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Med tanke på at dette handler om penger og at Richard Burns ikke kjører noe særlig for tiden, så vil merkenavnet Richard Burns svekket, dermed mindre mulighet for at det kommer et spill i hans navn. Kanskje det blir utviklet en Petter Solberg edition?
TST Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Husker jeg ikke helt feil nå, så kjøpte Gizmondo (eller datterselskapet Tiger Telematics Inc.) merkenavnet Richard Burns Rally, så det er tvilsomt om vi ser mer til den serien på noe annet enn Gizmondo. Det må i så fall bli under et helt annet navn.
Bear^ Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Tror neppe det at det kommer nei. Men får håpe de lager et rally spill som følger i fotsporene til RBR og ikke er som CMR, som er alt for kjedelig i mine øyner, for lite realisme. Skulle gjerne sett at det kom et rallyspill med like god realisme som RBR men med flere biler. Får bare vente og håpe
kakarlsen Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 (endret) Kjenner jeg denne sjangeren rett (Simracing), så kommer det sikkert amatørutviklede oppdateringer (hvis interessen er stor nok). Grand Prix Legends må jo være det perfekte eksempel på at årlige oppdateringer til flere hunder kroner er totalt unødvendig. I 98 så det slik ut: Mens det i dag ser mer eller mindre slik ut, samt at det er hundevis av baner å få tak i: (Men joda, GPL begynner å dra litt på årene) Endret 30. september 2005 av kakarlsen
Straits Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Tror neppe det at det kommer nei. Men får håpe de lager et rally spill som følger i fotsporene til RBR og ikke er som CMR, som er alt for kjedelig i mine øyner, for lite realisme. Skulle gjerne sett at det kom et rallyspill med like god realisme som RBR men med flere biler. Får bare vente og håpe Det er akkurat det jeg savner også... Flere biler og flere land.. samt flere ss'er i hvert land man kjører i.. Cmr er underholdene i ca ei uke, så blir man lei (hvis ikke før).. Har spilt rbr sia det kom ut å er fortsatt ikke lei!! Samma hva avnet på spillet blir, bare dem tar det gamle richard burns rally som utgangspunkt... Finnes ikke noe bedre rally spill for pc enn rbr etter min meining...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå