Gå til innhold

statisk webbrowser elns?

mg_martin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

heisann folkens. sitter på skolen og vil gjerne laste ned steam, men steampowered.com er blokka og alle søk som har med steam å gjøre er også blokka. var innom en statisk web browser eller hva det nå heter her om dagen, da funka det som bare det,men nå finner jeg ikke den url adressen til den siden igjen. noen som kan hjelpe meg?

sikkert gitt feil navn og dårlig trådnavn. så bare å si ifra..

skifter gjerne jeg!

Endret av mg_martin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. du skal spille på skolen med andre ord. hvis den er sperret, er nok disse også sperret:

UDP 1200 (used for friends service)

UDP 27000 to 27015 inclusive

TCP 27020 to 27039 inclusive

da får du nok ikke spilt uansett siden du IKKE engang får logget inn i steam engang

Skrevet

Kan du ikkje la skulens PCar være i fred? Det er ein grunn for at du har begrensa tilgang her og der. Om alle skal spele CS og laste ned med Kazaa tar det *knips* sekundar og så er det eit helvete.

Høyrest sikkert ut som ein moralpreiken, men IT-ansvarlig på skulane er lite glad i at folk tukler med nettverket. Gjer det du skal på skulen, les og lær :)

Skrevet

funker å spille,men ikke å laste ned.. detta har vi holdt på med i hele år,men nå har de finni ut hvor vi får det fra og hvor på pc'ene vi har installert det så nå må jeg få tak i det på nytt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...