Apoc_ Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hei. Jeg er lærling på en vidregående skole. Har fått en oppgave å finne et program som lærerene kan bruke i undervisning på data. Funksjoner de ønsker er: Kunne gjøre skjermen til elevene svart, låse tastatur og mus, sende samme skjermbilde til alle maskiner og kunne hjelpe elevene med oppgaver fra lærermaskinen osv. Rett og slett et fjernstyringsprogram som lærere kan bruke. Eks skal man kunne trykke på en knapp så blir alle skjermene svarte. Har fått et tips om NetOp School. Dette ser ut til å fungere. har ikke fått testet det så mye enda. Men jeg lurer på om dere vet om alternativer til dette? Andre programmer som gjør jobben bedre?
myhken Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg har brukt denne og er veldig fornøyd. Kan kjøres via internett. remotely anywhere Du kan bruke denne også: RemotePC Og her kan du lese om flere programmer: lese her
Obert Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 eg har brukt denne og er veldig fornøyd. Kan kjøres via internett. remotely anywhere Du kan bruke denne også: RemotePC Og her kan du lese om flere programmer: lese her De du nevner er rene fjernstyringsprogrammer og tilsvarer ikke NetOp School. NetOp School har mange andre funksjoner i tillegg til fjernstyring, og er spesielt beregnet på bruk i undervisning, også via Internet. Det finnes alternativer (Master Eye, SynchronEyes m.fl.), men jeg er usikker på om de er representert i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå