Gå til innhold

kommende telefoner verdt å vente på?


beji

Anbefalte innlegg

heisann, jeg lurer bare på om d er vits å vente med å kjøpe telefon??

k750, w800 og 6230i? er jo liksom ikke så veldig spesielle??

 

er d noe kult som kommer snart som er verdt å vente på?? til en greiere pris?? :hmm:

 

venter liksom på å finne den rette T630èn går snart i veggen!

Endret av beji
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Viss du venter på noe bra, venter du forgjeves!"

Det kommer alltid noe nytt som gjør at det kan være verdt å vente, men da blir det heller ikke noen ny telefon, viss du tenker slik.

Kjøp deg en telefon nå, viss du føler for det og har nok penger.

Det neste som kommer på markedet, er videreutvikling av 3G, det virkelig store som ikke helt har tatt av.

Endret av pologutt
Lenke til kommentar

Hva av telefoner som er på markedet nå?? tenkte å bruke rundt 2000kr

har sett på 6230i som er en greit telf men liksom ikke noe mer. har lyst på klapp klapp telefon, men er liksom ikke noe greit med mp3 minnekort og blåtann??(med en grei størrelse) drømmer om W900i :love:

Lenke til kommentar

liker egentlig 8020 :roll: kan ikke dere komme med noen gode argumenter for å kjøpe den ?? :dribble:

 

hva med menyer og sånn på den??

hvordan er den å skrive sms på?

er d ikke VGA kamera på den :thumbdown: ??

 

eneste er at jeg mener den er dyr i forhold til hva du får av funksjoner gidder ikke å kjøpe en telefon til ca2500 med d abbonementet jeg skal ha (har ringkontant) vil helst ha noe bedre enn vga kamera!

Endret av beji
Lenke til kommentar
Jeg kompis? Har du lite å finne på holtemann? Alle skjønner hva folk mener i denne tråden, eller? Er vel ikke noe vits i å klage på rettskrivning og detaljer? jaja...

ja det er vits. Utrolig plagsomt å måtte gjette seg til hva de "forkortelse" han bruker betyr og skaper unødvendig tankearbeid når man leser posten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...