Gå til innhold

Alterac Valley - tips til rask reputation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke er Honored, så skal det funke å drepe patrulje-vaktene nære den fiendtlige basen, 5 Rep per kill.

 

Du kan jo også farme Frostwolf/Alterac Ram hides og levere dem til sin respektive NPC, alt ettersom hvilken faction du er. Skal være 2 Rep per levering, og man kan levere 25, om du i tillegg temmer Frostwolves/Alterac Rams så vil dere få en hær med Frostwolf/Alterac Ram-riders, sinna liten gjeng på 25 elite-NPC'er.

 

Ellers er det vel bare å slakte folk, loote, levere alt du finner osv. Er jo også en fordel om dere vinner AV.

Lenke til kommentar
Heisann

 

Tenkte det var på tide med litt AV igjen. Finnes det noen triks for å få rask reputation? Gå alene? Bli med i raid? Elle rer det rett og slett hardt arbeid og KB som skal til?

Var vel ikke tilfeldighvis med på AV på Silvermoon i går vel? :p

 

Var der jeg og, stakk før det var ferdig (etter at vi mista han svære fyren)

 

Fikk vel ca 2400 rep der.

 

Off-topic: Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar

Har ikke vært i Alterac ennå, skjønner ikke helt greia. Det er en BG, men du kan løpe rundt og gjøre helt andre ting? Jeg har en raid quest der (Korrak the bloodrager). Blir det ikke litt fjernt om man sitter masse i kø, endelig kommer inn, så plutselig finner du ut at ingen kommer til å hjelpe deg å slaye horde, de skal nemlig ut på raid quest og drepe en helt annen kar? Jeg har sikkert gått glipp av en hel del viktige poeng her, noen som kan forklare?

Lenke til kommentar

Hold på og slakt som en gal, samt loot likene. Jeg skal ikke snakke for Alliance, så dette gjelder bare Horde. Etterhvert som du looter så vil du samle opp Human Bone Chip,, Armor Scraps, Night Elf Heads, Tuft of Gnome Hair og Dwarven Spines, i tillegg til Stormspike Blood og annet rusk (jeg vet ikke hvor man leverer Stormspike Flesh og lignende enda, noen som kan si meg hva som trengs?). NE Heads og Gnome Hair leverer du på samme sted som Armor Scraps, ved Forge i Frostwolf Campen. Human Chips leverer du i øverste etasje av første tårnet, nærmest FWC (Frostwolf Camp). Spines leverer du til høyre fra Forge, NPCen som står ved huset hvor man kommer til lederen i FWC.

Stormspike Blood leverer du inne i hula, til venstre for Forget.

 

Du får også endel reputation for å gjøre questene som er å gjøre i AV, så om mulig, så gjør du desse.

 

 

Når du og dine teammates har levert nok Armor Scraps og Blood, kan dere oppgradere NPCene deres med mer Armor, og summone en svær satan til å hjelpe dere.

 

Er Honored nå, og jobber meg oppover til Exhalted :) Vil sette pris på om andre har tips å komme med!

Lenke til kommentar
gjem deg inne i hovedbasen, finn deg noe annet å gjøre, vent

 

easy as pie!

Slakter sånne som deg:/

 

Mitt beste tips er å få guilden din til å gjøre guild-turnins hver uke. Alle samler på hearts/hoofs/mojos/tooths og lar være å levere inn før 40 i guilden samles og joiner sammen (avtal dato). Forrige gang vi gjorde dette, fikk jeg 7000 reputation. Deretter kan dere jo vinne mens dere er der og få 700 til.

 

Edit: mitt tips var visst samme som forrige

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Alle for 1 rep til AV gutta. De som leverer får også rep til de andre folkeslag i WoW.

Har du ikke sett at det tikker inn 1 rep nå og da når du er i AV? Det er når noen leverer loot til folkene i AV. Så når 40 stk leverer 200 items, så er det mange av disse tikkene...

får ikke honor av å levere loot. Får reputation. Honor er når en dreper masser av horde og vinner kampen.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Alle for 1 rep til AV gutta. De som leverer får også rep til de andre folkeslag i WoW.

Har du ikke sett at det tikker inn 1 rep nå og da når du er i AV? Det er når noen leverer loot til folkene i AV. Så når 40 stk leverer 200 items, så er det mange av disse tikkene...

får ikke honor av å levere loot. Får reputation. Honor er når en dreper masser av horde og vinner kampen.

tenkte på rep, sorry ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...