password Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg har en Warrior lvl 46, og er relativt "nooblig" av meg. Sliter litt i PvP. F.eks når jeg skal prøve å knerte en Mage av samme lvl får jeg store problemer. Kommer alri innpå. Samme gjelser Priests, eller Rouges, som bare stealther og stunner-stikkestikke- og stealther og stunner osv. osv.... Er det sånn at jeg bare ikke har peiling og gjør alt helt stakato-ravruskende gæli, eller er det bare Warrior classen som ikke er egnet i PvP-en mot en? ( Bruker som regel denne rekka: Charge-hamstring-(bloodrage)-demoralizing shout-og så det som passer seg av intercept-MS-overpower deretter.) Noen som har svar eller råd til meg angående dette?? (Så forresten en warrior lvl 60 som banka absolutt alt og alle i Duels her om dagen, noe som øynet et lite håp....Og mulig bekrefta at jeg ikke behersker Warrior... ) Endret 28. september 2005 av password
Lord Hassan Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 er nok trening og teknikk, har ikke så stor peiling på warrior. Men vi har en marshall og en grand marshall i guildet, og begge er warriors. Så at de er gode på pvp er ingen tvil. Får håpe på noen fornuftige warrior svar her. Men har kanskje noe med speccen din å gjøre? ene i guildet vårt har jo langt over 30 i crit, får ikke det som tank ihvertfall.
Venerable Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) Selv er jeg (lvl 33) og elendig i PvP (tapte mot en annen Warrior som var 1 lvl lavere en meg). Men vet at Warriors er veldig avhengige av bra utstyr. Derfor fins det utrolig mye bra utstyr for dem og. En warrior uten klær og en priest uten gear, så vinner priesten lett. Men med skikkelig bra utstyr, så kan nok en warrior ta priesten på 3-4 slag. Så hvis du bare har grindet opp til 46 uten å bry deg mye om å få utstyr fra instances så kan det være et svar. Endret 28. september 2005 av Scarface^
Terje82 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 mage er vel den hardest kalssen for warrior å slå i pvp. her er det ganske viktig å har et tregt 2h våpen som slår hardt, grunnen til det er jo at du minimalt med tid til å gjøre skade. Din armor har liten nytte mot casters, her er det resistance som gjelder. hamstering er selvfølgelig viktig, bruk også for det meste berserker stance pga pummel. Bruk MS hvis du har det, da dette er et instant angrep. det meste handler om timing, det er bare å prøve seg litt frem
Darx* Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 For warrior er det så og si umulig å slå en gjevngod mage, vist du ikke er heldig å får inn en fin crit raskt. En mage har alt for lett å komme seg unna warriors, særlig når de blinker unna og konstant novaer deg + slower deg. Vet hva jeg snakker om, har nesten aldri tapt fair fight mot warrior (6o mage;))
Terje82 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 jeg taper kansje 60 - 70% av duellene mot mage. fra min side kan en vanlig crit og en ms crit være nok til å vinne
purpledonkey Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Utstyr kan ha mye å si, ja. Har selv en lvl 45 warrior med Executioner's Cleaver og en del blått utstyr. Kan gi noen tips til å slå klassene du nevner. Mot mages så er det bare å prøve å komme innpå dem. Charge med en gang, magen blinker sansynligvis ganske fort. Bytt til berserker og intercept så fort som mulig og prøv å få inn noen slag før du blir frost novaed... Klarer meg ofte greit mot mages på samme lvl, men et par levels over så dør jeg som regel for fort. Mot rogues så pleier jeg å starte i defensive stance med skjold på i duel. Ute i den store verden er det ikke alltid man vet at en rogue er i nærheten, men pleier å klare meg bra likevel. Uansett disarmer jeg roguen så fort som mulig, bytter til battle stance og bruker hamstring og rend. Overpower så fort han dodger. Hvis du ikke får crippling poison på deg kan du løpe litt unna(mens han er hamstringed), bytte til berserker og intercepte han så får du inn et par slag. Prøver å ha rend eller deep wounds på han hele tiden, men hvis han bruker vanish eller restealther så bruk demoralizing shout rundt der han forsvant. Taper så og si aldri mot rogues rundt min level. Priests kan være vanskelig. Charge og bytt til berserker med en gang. Når han bruker fear så bruk berserker rage og intercept han. Så er det bare å få inn nok crits før han kan feare igjen
atrax Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 For levels under 60 er resistance nesten ikke-eksisterende, så ha utstyr med masse stamina. Ha et treigt våpen, slik at du skader mest mulig når du endelig kommer innpå, som Terje82 sa. Kommer du ikke innpå folk selv du har brukt hamstring, bruk intimidating shout! Dette stunner dem i opptil 8 sekunder. Og ser du en mage mane fram en pyroblast, gå i defensive stance, så får du i det minste 10% mindre skade av den.
M@R7!N Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 (endret) Ting blir _mye_ bedre på lvl 60, bare så det er sagt. Taper vel også rundt 60-70% mot jevngode mages, men kommer jeg innpå dem dør dem som regel på 1sec Edit: En warrior på lik lvl klarer forresten ikke røre min 43 mage, one on one Så, Mage > warrior En annen ting er vel at stort sett alle mages har insta pyroblast, så da er det stor sjansen for at du waster rage (hvisd du har mer enn 25) eller rett og slett tid hvis du skifter stance og ikke når det. Endret 29. september 2005 av M@R7!N
password Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Takk for mange gode svar! En ting til jeg lurer på: Berserker rage gjør en jo immun mot ferar/løpe-vekk-effekter. Greit nok, men knockouteffects, hva innebærer det?
IHASBOOK Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Takk for mange gode svar! En ting til jeg lurer på: Berserker rage gjør en jo immun mot ferar/løpe-vekk-effekter. Greit nok, men knockouteffects, hva innebærer det? blackout fra shadowpriest dazed fra fire mage etc tror jeg
MoFFaSSa£ Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Je sliter også fryktelig mot mage kommer nesten ikke nær de... de gangene jeg klare å vinne er når jeg resister frostnovaen demmes. Da har de som oftest ingen ting som kan forhindre at jeg kommer innpå. Mot shadow prist har jeg som regel ingen problemer, jeg bruker bare death wish så fungerer ikke fear eller blackout ,dermed dør de rimerlig fort. Har aldri møtt en rogue i en retferdig kamp. Altid kommer de mår jeg står og slår på en mob når jeg har under 20% hp igjen. Det iriterer max. så derfor er alle rogue på kos listen min uansett lvl. Men tror jeg venter med å respeke til arms når jeg kommer til lvl 60.
GRendal Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 mot en god mage er det rundt 50\50 for min del. slår de fleste average mages med MC gear, dog mot de beste er det ganske jevnt. Bruker Zin`rokh sverdet.
Choo Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tar litt ove halvparten av magene jeg duellerer, har ingen uberutstyr eller våpen, men PvP trinket er en fin ting å ha (warrior sin som frigjør deg fra nova) Fleste duellene/PvP for meg går som følger: War; Charge Mag: nova War: Trinket, løpe innpå å stoppe sheeping med pummel, om du ser du ikke når det, skift til defstance. Mage: Sheep. (Om pummel, blink) War: Intercept rett etter at du har kommet ut av sheep eller etter blink. Heretter går det, Om han blinker etter intercept, er jeg som regel død av kiting uten å komme nært. siden skjolde absorber og Int shout har3 ( ? ) Min CD. om jeg kommer meg nært han da, som jeg som oftest gjør, Død mage. Men, jeg bruker trinkets/gadgets i PvP og duel da, Arena grandmaster som absorber damage, pvp trinket, granater som ikke stunner men knockout tror jeg det blir? Og bandasjer. Om han whiner om at jeg bruker det , duellerer jeg han igjen og taper ganske med vilje, stopper munne på de hvertfall fortere en om jeg prøvde å forklare.
Myx Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tar litt ove halvparten av magene jeg duellerer, har ingen uberutstyr eller våpen, men PvP trinket er en fin ting å ha (warrior sin som frigjør deg fra nova) Fleste duellene/PvP for meg går som følger: War; Charge Mag: nova War: Trinket, løpe innpå å stoppe sheeping med pummel, om du ser du ikke når det, skift til defstance. Mage: Sheep. (Om pummel, blink) War: Intercept rett etter at du har kommet ut av sheep eller etter blink. Heretter går det, Om han blinker etter intercept, er jeg som regel død av kiting uten å komme nært. siden skjolde absorber og Int shout har3 ( ? ) Min CD. om jeg kommer meg nært han da, som jeg som oftest gjør, Død mage. Men, jeg bruker trinkets/gadgets i PvP og duel da, Arena grandmaster som absorber damage, pvp trinket, granater som ikke stunner men knockout tror jeg det blir? Og bandasjer. Om han whiner om at jeg bruker det , duellerer jeg han igjen og taper ganske med vilje, stopper munne på de hvertfall fortere en om jeg prøvde å forklare. Bandasje/potion i duell er simpelt spør du meg..
Minty123 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Bandasje er Ok, potions derimot liker jeg ikke for some reason Tricket som warrior i dueller er 1 ting, Våpen, investerer du i et godt våpen nå og da kan du eie sykt, Kriteriene på våpen er base dmg (til en viss grad speed) Kjøp deg / skaff et godt våpen fra en instance som gjør mye skade per slag, og du er til en viss grad reddet (The Rockpounderer fra sistebossen i Uldaman er ikke dum for deg, heller ikke princess theradras scepter fra Maraudon) I dueller gjelder det bare en ting, komme seg nært, sørg for å få inn både et vanlig slag + en MS når du angriper, for du rekker ikke mer om vedkommende kan kite (hunter, mage) Om det er prester eller Warlocker du slost mot gjør du det samme, men skifter umiddelbart til berserker stance etter du har MS'et, da kan du bruke Berseker rage for å bryte fearen de kommer til å slenge på deg, og sørge for å få dem knerta før Berserker rage effekten er over. Mot andre warriors og rogues er Disarm UHYRE viktig, Disarmer du en warrior får du ned dps'en hans med omtrent 95%, disarmer du en rogue får du den ned mye, og gjør at han ikke kan bruke de fleste evnene sine, i og med at de krever et "melee weapon", Det samme gjelder forsåvidt Warriors og (mot rogues er også Overpower et must, det er instant, koster 5 rage, og har +50% critrate, og kan brukest hver gang roguen dodger, og mot en rogue som har 20-30% dodge rate er ikke det dumt) Paladiner og Druider kan vise seg å være vanskelige, men tricket er å spare opp endel rage og abilities, slik at du kan knerte dem på en rask execute med en gang de går under 20%, på denne måten slipper du at de healer seg, i og med at du får knertet dem med et instant attack eller to (Ms, Execute) Noen vil kanskje begynne å heale før de har under 20%, men min erfaring er at de fleste tenker "siden han har brukt så lang tid til å få meg ned til 50% har jeg mer en god nok tid til å vente med healen" Den typen får seg en sabla stor overaskelse når execute hitter dem for 2000 Det var alle klassene jeg kom på nå, er spessielle taktikker mot alle, men jeg er dårlig å ramse opp
Choo Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 men de fleste vet jo at warriors har execute da og passer på å ikke komme under 20% samme gjelder mot paladins også nå + at den er ranged. >.<
hallyboy Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har en Warrior lvl 46, og er relativt "nooblig" av meg. Sliter litt i PvP. F.eks når jeg skal prøve å knerte en Mage av samme lvl får jeg store problemer. Kommer alri innpå. Samme gjelser Priests, eller Rouges, som bare stealther og stunner-stikkestikke- og stealther og stunner osv. osv.... Er det sånn at jeg bare ikke har peiling og gjør alt helt stakato-ravruskende gæli, eller er det bare Warrior classen som ikke er egnet i PvP-en mot en? ( Bruker som regel denne rekka: Charge-hamstring-(bloodrage)-demoralizing shout-og så det som passer seg av intercept-MS-overpower deretter.) Noen som har svar eller råd til meg angående dette?? (Så forresten en warrior lvl 60 som banka absolutt alt og alle i Duels her om dagen, noe som øynet et lite håp....Og mulig bekrefta at jeg ikke behersker Warrior... ) Skal bare svare kort på det mot rogues, hvor du sier at de bare stealther rundt og slår på deg Hørt om Rend ability? Funker alltid her, om rogues prøver å stealthe ut igjen... Spam så Overpower ability... Rogues er aldri noe big deal å ta, om man spiller riktig
M@R7!N Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Ingen gode paladins går under 20% hp. Hallyboy, du snakker bs (no offence) En _god_ (/feig) rogue restealther bare, men du kan jo altids prøve å bo i zerkerstance og dermed breake gouge (men samtidig ta en god del mer dmg). Har funnet ut at 1h eier en rogue uansett, særlig mot stunlock rogues (duh). Med swordspec har jeg ofte syk dmg uasett ^^ Jeg snakker åpenbart om duellere her. REAL pvp er helt annerledes, men en rogue kan fortsatt restealthe hvis han får jump. Er orc, så np Endret 3. oktober 2005 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå