Gå til innhold

DFDS Tollpost som levrandør


Anbefalte innlegg

Når jeg nå nettopp bestilte meg en ny harddisk samt noen dvd plater fra mpx, fant jeg ut at å velge DFDS Tollpost som levrandør kansje var en lur ting, når man betalte med visa, så var prisforskjellen mellom dfds... og posten den svimlende sum av 11 kroner.

 

Tidligere har posten brukt 2-3 dager arbeidsdager altså ikke regnet med lørdag/søndag, blir derfor litt interessant å se hvor lang tid dfds bruker, tviler vel litt på at det tar kortere tid, men om jeg ikke tar helt feil så kommer pakken på døra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg fikk ikke lov å bruke dfds tollpost som levrandør, MPX sender pakka med posten som bedriftspakke dør til dør, fordi det var en billigere og mer hensiktsmessig fraktmåte for så små bestillinger.

 

Når jeg ringte for å høre om dette sa de at om jeg absolutt ville ha alle mine foresndelser fra dem med dfds tollpost så kunne de gå inn og endre på det i grunndata, slik at det ikke blir overstyrt, litt sært, men OK det var en svært liten pakke....

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Jeg bestilte pc fra MPX. (35kg, 4 kolli).

De sendte den fra seg 10.01, jeg har enda ikke fått den...

7726341[/snapback]

 

Vi fikk for noen dager siden en mail på jobben fra vår logistikk-ansvarlig om at de aller fleste forsendelser i hele Scandinavia var forsinket da samtlige speditører var rammet av det utrolige uværet som har herjet den siste uken. Dette gjaldt f.eks. Posten (se,dk og no), Tollpost , Cargo Partner, Universal Spedisjon bare for å nevne noen....

 

Jeg regner med at det sannsynligvis vil ta ganske lang tid å få alt tilbake i "normalt" gjenge.

 

Hos oss er det også SINNSYKT mange kunder som ringer å etterlyser pakkene sine (vi har i snitt ca. 450-500 forsendelser hver dag, hvorav ca. 25% er med Posten). Pakkene er i 99% av tilfellene sendt fra vårt lager, men de får jo aldri noe "hentelapp" fra Posten. Derfor kan de jo ikke vite at pakken faktisk har kommet frem, og til slutt blir alt returnert til oss. Kan jo hende at det er det som har skjedd i ditt tilfelle....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...